ShaSun schreef:
Daarnaast vertelde een andere heks mij een keer dat voorwerpen die ik gebruik of draag (en dan voornamelijk rituele/symbolische voorwerpen zoals tools en sieraden) snel mijn energie gaan dragen. Zij kon dus ook niet meer met mijn kaarten werken toen ze dat probeerde.
Eerlijk gezegd denk ik dat daar ook wel waarheid in zit. Niet zo vreemd dus dat het die kennis van jou niet lukte om jou dek te gebruiken. Ik zou het persoonlijk ook niet fijn vinden als iemand aan mijn dek zou zitten.
Ik heb sinds kort een heel schattige set "tarot voor beginners" : Kathleen Mcormack.
Nu met volle maan lijkt me een mooi moment om ze eerst te reinigen met salie. Zodat ze mijn energie daarna goed kunnen opnemen. En dan ga ik deze week eens rustig een eerste legging uitproberen

SPANNEND!
edit: ik wil de kaarten dus gaan gebruiken om te devineren. En de keuze voor dit dek.....tja, ik had toevallig net twee weken ervoor bedacht dat ik met tarot wilde gaan beginnen. En toen kwam ik deze tegen en dat heeft dan voor mijn gevoel zo moeten zijn. Ik ben er in ieder geval nog steeds heel erg blij mee