Het is nu wo jan 24, 2018 12:49 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Het hutje van Grey
Geplaatst: wo dec 20, 2017 7:14 pm 

Ik ben er nog hoor, maar ook ik heb een golf negativiteit over mij heen gehad, veel donker, koud en eenzaam, soms lijkt alles wat tegen je werkt gewoon te sterk, dan heef vechten of weerstand bieden zo weinig zin..ik kwam er niet uit...zou ik met het verkeerde verbonden zijn geweest? of had ik zulke harde lessen nodig?
Maar ik geloof dat ik langzaam aan weer opkrabbel nu, ik begin af en toe weer een vonkje te voelen, weer onderweg terug naar licht en liefde. Moet nog bezien wat ik heb verloren en wat ik nog kan redden

Dank je wel Wings en Thjazzi, kom gerust weer eens langs :)

Berichttitel: Re: Het hutje van Grey
Geplaatst: wo dec 20, 2017 7:34 pm 

Ik heb op het moment naast de tarot interesse in gidsen en regressie. Ik heb mijn gids(en) nog niet weten te ontmoeten maar ik denk dat ik onlangs in een meditatie weer een broos contact heb gekregen wat ik decennia kwijt ben geweest..glimpsen van diepe liefde en vertrouwen dat het goed komt..zwak maar aanwezig

Ik heb een visioen dat ik bij een kampvuur mensen toespreek, niet om ze te commanderen maar om ze de weg te wijzen, alsof ik voor hun een wijze man ben die raad geeft..in een tweede visioen wordt er gezongen..dan komt er een klein meisje lachend achter iemands rug vandaan en dat geeft een golf van enthousiasme in de kring..het meisje is vrolijk en ik voel liefde, als een dochter of klein zusje..ze is belangrijk, belangrijker dan ik.

ik heb een angst dat ik iets fout heb gedaan..er klopt iets niet waar mensen die in mij geloofden door geleden hebben, onbehouwen volk heeft geen respect en heeft mij met geweld verraden en belachelijk gemaakt..niemand geloofd meer in het juiste pad..geweld en hebzucht..pijn en eenzaamheid.alles uit elkaar gevallen..mocht ik daardoor niet verder en mijn gids wel?

Fantasie? droom?

Geen idee wat het allemaal is..

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT + 1 uur