Het is nu ma dec 17, 2018 8:47 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ->Bericht: Runen 'dag-steen'
Geplaatst: zo jun 06, 2010 11:53 pm 

MM,

Hoe het te noemen weet ik niet, maar ik noem het maar een 'dagsteen' strekken. Ik werk graag met runen, ze voelen lekker aan en ik voel een sterke verbintenis met de Noorse Mythen en verhalen van vroeger. Er is een 'tarot dagkaart' topic. Maar niet van runen voorspellingen en trekkingen. Ik trek bijna elke dag een rune en ik dacht; ik maak er gewoon een topic over, en omdat de runen niet zo gangbaar zijn als de tarot is dit misschien een leuke manier voor andere mensen om hier een beetje bekend mee te raken en zien dat de runen een hele fijne, mysterieuze weliswaar, visuele manier van voorspellen en werken is.

Voor vandaag:
Jera - Jaar of Oost, het geeft het al aan: oogst. Het verleden wordt achter je gelaten en er breekt een nieuwe periode aan, inspanningen worden beloond en als je rustig afwacht is er een positief eindresultaat in zicht. Heb geduld en zet door!
'ik heb net een vergadering achter de rug betreft het kraakverbod en hoe de mensen op te moeten vangen die hun huizen kwijtraken als de wet van kracht is, deze vergadering verliep erg positief en er zijn mooie gedachtes gedeeld.'

Post hieronder jouw runen-leggingen/ervaringen :-)

Blessed Be
Diana

Berichttitel: re: Runen dag-steen
Geplaatst: vr jun 18, 2010 3:41 pm 

18 juni:
Mannaz - Het is geen tijd om alleen te zijn. Probeer samen te zijn, het liefst met mensen die je dicht aan het hart liggen. Maak gebruik van het vermogen om je te verbinden met andere mensen. Praat met ze en ga met de mensen om. Dit is de tijd om oplossingen te vinden voor problemen waar je tot nu toe nog geen heil in zag. Het lijkt wel alsof je slimmer en geïnspireerde bent.

Vanavond ga ik naar vrienden, die wel wat hulp en steun kunnen gebruiken.

Geplaatst: ma jul 05, 2010 9:31 pm 

nog steeds niemand die zich meldt die ook met runen werkt, of iig nietmet dagstenen XD haha

Geplaatst: ma jan 17, 2011 6:45 am 

Als je prettig voelt bij de gekochte runen is dat natuurlijk ook prima, maar ik maak ze liever zelf (het is ook een leuke bezigheid vind ik).
Ik raad je aan (als je ze zou kopen) ze niet op internet te kopen, maar in een winkeltje zodat je ze in het echt even kan vasthouden en kan voelen of je er wat aan hebt.

BB
Dialan

Geplaatst: di mei 31, 2011 8:47 pm 

Runen is ook helemaal mijn ding.
Sinds ik op mijn 13 jaar in kontakt gekomen ben met runen heb ik er altijd een grote aantrekingskracht naar gevoeld. Ik heb ook één rune waar ik me verbonden mee voel de theiwaz rune (tir) waar mee ik me bij de eerst kennismaking verbonden voelde en waarvan ik een jaar later een hangertje thuis vond. Ik schrijf in mijn BOS ook in runen zodat het nog altijd voor een curiueze buitenstaander niet te lezen is
Runen leggen heb ik vroeger ( 12jaar geleden) gedaan en ben van zin dit terug en intensiever te doen.
Groeten, blessed be
Stefaan

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur