Het is nu di jun 19, 2018 7:00 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: draak en feniks
Geplaatst: wo maart 04, 2015 10:32 pm 

hallo allemaal,

heel lang geleden, toen ik maar een paar centimeter was, kreeg ik 2 dromen.

een ervan met een Aziatische draak, en een met een feniks/ grote magische gekleurde vogel.

sinds mijn droom met de draak. heb ik heel veel met draken, en nog steeds.

Ik tekende vroeger veel altijd had ik potlood en papier. en ik tekende het liefste vogels. Vooral de grote veel gekleurde vogels die op feniksen lijken. Maar toen wist ik niet wat een feniks was. In die tijd kreeg ik mijn droom met de zelfde soort vogel als mijn tekeningen alleen dan 'echt'. Ik heb altijd iets met vogels gehad maak niet uit welke. en sinds dat ik Harry potter deel 2 heb gezien, weet ik wat een feniks is en had een kleine onderzoek gedaan naar de vogel. De vogel kwam in vele mythen voor en vele beschrijvingen. Vaak in het rood, vlammend, of met vele kleuren.

Ik had in 2012 de vogelkaarten gekocht, en n het bekijken van de mooie kaarten heb ik het boekje doorgelezen, en de betekenis bij de feniks-kaart herkende ik veel van mijzelf meer dan de andere van de 120 vogels.

Kunnen mythische/symbolische wezens een totem zijn?
nou is mijn vraag zou het kunnen dat de draak of de feniks een totem van mij is? Aangezien die 2 wezens mij al mijn hele leven fascineren.

Berichttitel: Re: draak en feniks
Geplaatst: wo maart 11, 2015 3:24 pm 

zou kunnen, Ik heb ook Draak als kracht/totemdier samen met Uil, Paard en Otter.
wel grappig, 4 elementen samen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur