Het is nu wo sep 26, 2018 7:36 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

[ 671 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: ->Bericht: Het grote frustratie topic
Geplaatst: wo nov 11, 2015 6:19 pm 

Jaaaa! Herkenbaar, 'mijn dingen' worden ook altijd uit de schappen gehaald en dat is echt zo frustrerend. :x Hele goede en goedkope Raz al hanout bij de Plus...pleite en ook niet meer online. Koshere soep...pleite. :evil:

Geplaatst: ma nov 23, 2015 3:17 pm 

Damn it...

Het ene examen waarvan ik zeker was dat ik die moest kunnen halen... je raad het al gezakt. de eerste twee van mijn vier gemaakte engelse examens heb ik niet gehaald waardoor de andere twee njet gelden...

Ik ben goed in engels zo why the heck ben ik gezakt...
De hele klss blijkt gezakt te zijn maar dan nog...
Als ik engels al niet kan halen hoe moet ik dan ooit mijn andere examens kunnen halen? laat staan binnen een jaar...
What a way to get my spirit down... Ik baal zooooo hard... Nu weer een gaatje zien te vinden om het te herkansen... Ik heb gewoon echt een gigantisch failure gevoel nu... als ik dat al niet halen kan hoe kan ik dan uberhoud denken dat ik de rest dit jaar wel haal? baalbaalbaal

Geplaatst: ma nov 23, 2015 9:25 pm 

Elora, soms sluipen er gewoon fouten in je werk. Dit betekend niet dat je enorm hebt gefaald of weet ik veel wat. Als de hele klas is gezakt lijkt mij dat er toch echt iets aan de hand is...
En zoals ze mooi zeggen op reclames over beleggingsfondsen:
behaalde resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst!

Ik bedoel ik kreeg voor mijn inburgering Nederlands zo'n enorm schandalig laag cijfer dat ik me er nog steeds dood voor schaam maar ik geloof dat ik toch aardig begrijpbaar ben. ;)

Geplaatst: ma nov 23, 2015 10:22 pm 

@Erebus,
Ik begrijp werkelijk niet wat er fout is gegaan... Mijn engelse docent ook niet.
Ik heb een officieel verzoek bij de examen commisie liggen om het in te zien.
De herkansingen zijn pas in mei... en nu blijkt dat als ik nog een herkansing oploop ik mijn diploma dit jaar niet zal kunnen halen en ik dus alle tot dan toe gehaalde examens opnieuw moet maken, een nieuwe werkstage moet zoeken en mijn gehele opleiding moet herhalen... Dat zou zachtuit gezegd rot zijn.

Ik zal gewoon beter op moeten letten... En door moeten zetten obviously...

Geplaatst: di nov 24, 2015 5:03 pm 

Bah ja ik snap wel waarom je dan nerveus bent, sterkte!

Geplaatst: di nov 24, 2015 8:40 pm 

Thanks, maar ik voel mij vandaag gelukkig een stuk beter, ik heb van die lieve vrienden die mij weer helemaal wisten op te beuren. Daarbij was het werk op stage ook weer super gezellig vandaag dus dat zit allemaal goed.
Vandaag op het werk zelfs mijn nieuwe computer kunnen installeren waardoor ik (eindelijk) van mijn windows xp af ben en fatsoenlijk kan werken met windows 10^^

Achja dat examen was klote, ik ga m inzien en dan weet ik volgende keer waar ik op moet letten. en als blijkt dat niemand het haalt kan ik bezwaar indienen.
Ik zie het allemaal wel, kan niet meer dan mijn best doen natuurlijk.

Liefs,

Geplaatst: wo dec 02, 2015 3:51 pm 

MM
Ik voel me niet echt super nu .
Afgelopen maandag met Pluisje naar dierenarts geweest en kreeg te horen dat ie staar had .
Ziet alleen nog licht of duister . Het is heel plotseling op komen zetten .
Ze kunnen niet opereren . Of een medicijn proberen .
Het is mijn maatje over dag . Gelukkig houd ze zich nog goed erbij en weet alles nog goed te vinden .
Soms loopt ze zich nog voorzichtig ergens tegen aan . Maar doet zich geen pijn .
Gelukkig is het geen schrikachtig konijn .
Nog iets anders , mijn oma gaat het ook niet goed mee , al heb ik geen band met haar , ik heb met mijn moeder te doen .
Daar hebben ze afgelopen maandag ,waarschijnlijk overdag ingebroken , toen mijn moeder naar oma was om haar te verzorgen .( waar gaat het naar toe in deze wereld .)
Dus ik ben een beetje met lange pootjes nu .

Effe stoom afgeblazen .

MM lady wellness

With love lady wellness

Geplaatst: wo dec 02, 2015 4:38 pm 

@lady_Wellness,

Chips, dat is zeker geen goed nieuws :shock: Lijkt me een erg nare gevoel als zo`n onbekende rotzak in je huis allerlei dingen kunt hebben ontvreemd en begluurd. In sommige gevallen kun je rechtvaardig en direct een kant en klare oordeel vellen over iemand die je niet eens kent. Ik wens voor je dat deze inbreker strikt in zijn geweten. Zorg goed voor je konijn en veel liefs en sterkte gewenst voor jou en je moeder.

Geplaatst: do dec 03, 2015 10:02 am 

Om even terug te komen op mijn gefaalde examens. vandaag heb ik ze ingezirn en my goodness wat ben ik opgelucht.

Oke, het zit dus zo:
Ik moest beide examens op b2 en b1 niveau maken. b1 is hoger dan b2. Ik heb alle vier op dezelfde avond gemaakt. de cijfers van b1 zouden alleen worden vrijgegeven als ik b2 had gehaald. wat dus niet het geval was. nu ben ik toevallig toch achter die cijfers gekomen omdat de dame van de examencommissie een fout maakte. dat waren twee keer een 9.
De fouten die ik heb gemaakt bij de anderen liggen eraan dat ik het systeem niet volledig begrepen heb.
Het is een aankliksysteem met bolletjes. Normaliter kun je nog wisselen van bolletje wanneer je een ander aanklikt.
Dit heb ik na dubbelcheckken bij enkele vragen gedaan. Dat kan dus niet in het examensysteem. Het eerste dat je aanklikt lever je in! Stom maar geen drama. Ik let er volgende keer beter op en dan haal ik gewoon de cijfers die ik altijd haal, Negens^^

Needless to say ben ik enorm opgelucht!

Liefs,

Geplaatst: vr dec 04, 2015 2:31 pm 

MM

Dank je Wickie voor je bemoedigende woorden .
Dat vind ik erg lief van je . thx .
Zijn nu van de eerste schrik bekomen.
Met mijn oma is gewoon afwachten .
En lieve Pluisje doet het gelukkig nog best wel goed naar omstandigheden .
Ik hou echt veel van dat konijn .
Moet er niet aan denken haar te verliezen .

BB lady wellness

With love lady wellness

[ 671 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur