Het is nu di dec 11, 2018 10:44 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Welke muziek luister je nu?
Geplaatst: di okt 14, 2014 7:25 am 

NewWicca schreef:
Boireann Elois schreef:
Normaal luister ik eigenlijk alleen maar naar punk/pop punk enz. Nu toevallig net in een iets andere bui en luister 'La Tribu De Dana' van Manau :)
Waarschijnlijk luister ik over 5 minuten weer naar My Chemical Romance, Green Day, Fall Out Boy of Panic! at the Disco :)

Ik hou van die groepen maar dan vooral greenday natuurlijk...

Haha van de groepen die ik daar noemde staat Green Day voor mij juist onderaan XD Niet dat ik ze niet leuk vind, integendeel! Maar de andere bandjes spreken me nog net iets meer aan :) Fijn dat er hier iemand is met dezelfde muziekstijl als ik XD

Geplaatst: di okt 14, 2014 6:42 pm 

Boireann Elois schreef:
NewWicca schreef:
Boireann Elois schreef:
Normaal luister ik eigenlijk alleen maar naar punk/pop punk enz. Nu toevallig net in een iets andere bui en luister 'La Tribu De Dana' van Manau :)
Waarschijnlijk luister ik over 5 minuten weer naar My Chemical Romance, Green Day, Fall Out Boy of Panic! at the Disco :)

Ik hou van die groepen maar dan vooral greenday natuurlijk...

Haha van de groepen die ik daar noemde staat Green Day voor mij juist onderaan XD Niet dat ik ze niet leuk vind, integendeel! Maar de andere bandjes spreken me nog net iets meer aan :) Fijn dat er hier iemand is met dezelfde muziekstijl als ik XD

Jha dat moet ook kunnen eah...
XD Mja rock en punk zijn zowat mijn favoriete stijlen.

zware tijd,
hoop,
licht,
op de loop,
liefde op het eerste zicht.
de waarheid blijft verborgen,
verborgen door de staat,
waarom leven de armen in ieder land op straat,
verdriet,
een traan,
een leven dat weer moet gaan.

Geplaatst: do okt 30, 2014 4:26 pm 

Oceans of Sadness. Op dit moment het liedje 'Shadows'.

Geplaatst: di nov 04, 2014 7:08 pm 

Mooi Topic! Open staan voor muziek is een magie op zijn eigen :) . Het brengt je op verschillende niveaus. Ik zelf sta open voor bijna alle muziek, van jazz tot techno en van klassiek naar rock. Heb het zelfde met boeken en veel meer. Ben 41 en heb heel wat gezien, dan kom je op het punt dat je muziek begint te plaatsen en met elk nummer een goed of minder goede herinnering hebt. Muziek een magie op zijn eigen en mensen vertellen in muziek wat mensen in boeken schrijven. Gedachten, gevoelens en waarnemingen, je kan er elke weg mee op ;) . Vond deze wel gepast in het heksenforum Belise
http://youtu.be/gMsbWuoUqvI

Greetings Tell El

Geplaatst: zo nov 01, 2015 4:44 pm 

tjeetje, bijna een jaar stil op het muziek topic ;)

ik luister nu : zie onderstaande link :) het is chill out muziek geloof ik. Wel lekker op een katerige zondag, bord eten voor mn neus en t zonnetje schijnt naar binnen :) Ik ken de artiest Ancestral Lullabies ook verder niet, ik zat gewoon op youtube beetje door te klikken en ik dacht: ow, die ga ik delen! dus enjoy :)

https://www.youtube.com/watch?v=rTpbf5FFu1g

Geplaatst: do nov 05, 2015 1:24 pm 

Ik zal helpen het weer nieuw leven in te blazen Autumn :)

Ik luister meestal Adrian von Ziegler, zijn Keltische muziek vind ik echt prachtig. Ik luister niet heel vaak muziek, want als ik muziek luister heb ik geen concentratie, maar bijv. in de trein of als ik ziek ben... heerlijk.

Geplaatst: do nov 05, 2015 2:12 pm 

Cran schreef:
Ik zal helpen het weer nieuw leven in te blazen Autumn :)

Ik luister meestal Adrian von Ziegler, zijn Keltische muziek vind ik echt prachtig. Ik luister niet heel vaak muziek, want als ik muziek luister heb ik geen concentratie, maar bijv. in de trein of als ik ziek ben... heerlijk.

Ik kan me juist vaak veel beter concentreren als ik de juiste muziek heb opstaan. Dan hoor ik de muziek en vallen de achtergrondgeluiden weg. Grappig dat het zo verschillend is voor iedereen :)

Zelf luister ik nu naar de cd van Cesair, Dies, Nox et Omnia. Ideaal voor bij het kleuren.

Geplaatst: do nov 05, 2015 8:40 pm 

Mijn focus is ook altijd beter met relaxt muziek. Met andere juist niet aangezien er toch echt een danser in mij zit en dan ga ik niet stil kunnen zitten en choreografien in mijn hoofd maken...

Ik luister nu veel naar Hevia, oceaan van Racoon, pop danthologys en chandelier van sia. De clip van de laatste is zo mooi!

Liefs,

Geplaatst: do nov 05, 2015 9:33 pm 

Moonlight Sonata van Beethoven, jawel :) mooi stukje piano muziek maar ook het enige aan klassiek wat ik luister overigens.

Ik luister verschillende soorten muziek, afhankelijk van mijn humeur en activiteit. Een vrolijk nummer tijdens het opruimen/huishouden. Voordat ik uitga en me aan het optutten ben staat er muziek op om in de stemming te komen. Als ik verdrietig ben luister ik ook muziek want er gaat niets boven even een lekker potje janken, daar knapt een mens van op! Samen met mn vriend kan ik ook uren muziek luisteren, dan is het vaak gitaar muziek, blues of rockbalads, als de gitaar maar "zingt". Eigenlijk is jazz het enige waar ik niet naar luister want dat snap ik niet :P

:roosje:

Geplaatst: do nov 05, 2015 11:21 pm 

Ja precies, hoe je stemming is kies je ook de muziek uit! Doe ik ook, ik kan ook echt naar alles luisteren maar niet op alle momenten.
Momenteel luister ik niets want ik ga zo dadelijk slapen :)

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur