Het is nu vr dec 14, 2018 6:51 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Urinetherapie
Geplaatst: ma jan 04, 2016 10:24 pm 

Bij urinetherapie versta ik dat de persoon die dat doet gezond eet, drinkt en beweegt en zijn/haar
ochtendurine drinkt voor een zekere periode, dus niet geheel zijn/haar leven. Betreft het onderwerp
vind ik het vrij begrijpelijk en logisch als je dit privé wilt houden, ik wil ook niet op privé dingen uit zijn.
Zelf heb ik ooit een maandje ochtendurine gedronken om dit uit te proberen en schaam mij er niet om,
al lijkt mij dit geen onderwerp voor een versiermomentje. Tot zover denk ik dat zo`n urinetherapie niet
werkt tegen kwalen zoals kanker en het op een termijn ongezond is wegens de afvalstoffen van urine.
Er zijn wel positieve dingen over geschreven, alleen heb ik daar sterke twijfels over omdat ik mij alleen
toets op bewezen wetenschappen die zwart op wit staan. Voor mij dus geen 'ja' maar ook geen 'nee'.

Het zou mij niet verbazen als ochtendurine voor sommige doeleinden juist goed is en ik kijk niet raar
tegen iets zoals urinetherapie. Het enige wat ik erover kan zeggen is; geniet maar drink met mate ;)

Berichttitel: Re: Urinetherapie
Geplaatst: do jan 07, 2016 3:44 pm 

Het is niet 100% gerelateerd geloof ik, maar mij is altijd verteld dat als je last van wintertenen hebt, je er s octends overheen moet plassen in de douche en dat je er dan zo vanaf bent.

Heb alleen nog nooit last van wintertenen gehad, dus geen praktijkervaring.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur