Het is nu vr okt 19, 2018 1:32 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ->Bericht: Spooked!!!
Geplaatst: di aug 13, 2002 12:09 pm 

Isis op 10-8-2002:

Hallo allemaal,
Ik ben spooked!!!!!!!!!!!!!!! Vanmorgen ging ik boodschappen doen. Ik heb mijn achterdeur afgesloten (zoals altijd) Toen ik thuis kwam was mijn achterdeur OPEN en stond eigenlijk nog op slot (het slot stond naar buiten, dus ik kon de deur niet dicht trekken zonder de sleutel om de draaien. Het slot was verder niet beschadigd, alleen was de deur open. Ik ben gelijk door het hele huis gelopen en heb alle kasten etc. geopend, maar er was niemand (tenminste geen mens). Ik tril nu nog en ben eigenlijk best wel bang. Ik heb nog geen rituelen of spellcasting gedaan omdat ik eerst zoveel mogelijk wilde leren om geen fouten te maken en vervelende entiteiten aan te trekken. Het enige wat ik gedaan heb zijn concentratie, meditatie en visualisatie oefeningen. Ik zou denken dat ik eigenlijk nog niet echt de kracht heb om iets aan te trekken aangezien ik nog niet zo veel ervaring heb.
Sorry, dat ik jullie hiermee lastig val maar aangezien niemand weet waar ik mee bezig ben (geheimhouding) moest ik het hier kwijt. Is zoiets jullie wel eens overkomen, zo ja, wat hebben jullie gedaan? Moet ik een banishing uitvoeren, of een witches bottle gaan maken? Ik moet zeggen dat ik gelijk mijn pentagram te voorschijn heb gehaald en gevraagd heb om bescherming.
Dit is nu eigenlijk precies de reden dat ik me al mijn hele leven verzet heb tegen de aantrekkingskracht en fascinatie die witchcraft op me hebben uitgeoefend, hier was ik dus bang voor. Ik hoop dat jullie niet vinden dat ik me aanstel, maar ja, ik ben nog maar zo kort ermee bezig.....
Liefs en blessed be,
Isis

Berichttitel: re: Spooked!!!
Geplaatst: di aug 13, 2002 12:10 pm 

Mithriël:

Lieve Isis,
Wees niet bevreesd! In ieder leven, en op de meest onmogelijke momenten gebeuren er dingen die we niet wensen. Ookal is dit een raar gebeuren, denk niet meteen aan het kwaad. Veelal zijn dit soort dingen heel gewoon. Ik denk dat Walter gelijk heeft als hij aanneemt dat je de deur niet goed hebt gesloten.
Wees niet bang voor het Goddelijke dat in jou en in je leven is. Het is een geschenk!
Ik weet niet of het je helpt, maar je zou een bede voor de God en de Godin kunnen uitspreken waar ik altijd veel kracht uithaal. Ik heb het zelf geschreven en het gaat als volgt:

"Vader, dank U voor de zegen van elke dag.
Dank is aan U en aan de Godin.
Telkens als wij wankelen is er de sterkte van Uw aanwezigheid.

Moeder, dank U voor de tuin waar wij in leven.
Dank is aan U en aan de God.
Als wij verdriet ervaren is er Uw troost.

Dank U beiden voor de Liefde.
Zij is de weg voor onze voeten,
de kracht voor onze handen,
het licht in onze zielen.

Wij vertrouwen ons volkomen aan U toe.
Laat ons reizen naar onze bestemming,
zodat al in het leven liefde wordt."

De komende dagen kan ik niet bij mijn e-mail, maar ik lees wel het forum, dus weet dat je niet alleen bent. Ik zal er zijn.
Liefs, Mithriël

Geplaatst: di aug 13, 2002 12:10 pm 

Walter:

Hoi Lieve Isis,
We zijn allemaal de afspiegeling van de godin en de god ook naar mekaar toe. Laat de god in mij tot je zeggen "vrees niet".
Met dat slot is natuurlijk misschien ook een heel natuurlijke zaak mogelijk. Misschien heb je de sleutel wel dichtgedraaid toen de deur zelf niet helemaal toe was??? In de haast of verstrooidheid misschie??? Hoe dan ook : Vrees niet!
Heb ook geen vrees om iets verkeerd te doen in een ritueel.
Voor je wat dan ook doet, gedenk dat de godin IN je leeft en door je leeft. Alle magie die wil lukken gebeurd in een samenspel van liefde tussen jou en de godin.
Misschien zul je me zeggen dat je de godin nog niet kent of zo aanvoelt???
Dan geloof ik je toch niet veel hoor :-) met de naam die je draagt!
Isis is werkelijk een Moeder Godin. Sta er gewoon open voor...
Iets wat mij heel goed helpt is om iedere morgend het goddelijke in te ademen. Ik adem heel traag en diep in langs de mond en neem heel zachtjes de goddelijke energiedeeltjes in me op, de Indiers noemen dat prana en de Chinezen chi.
Die goddelijke energiedeelltjes is Liefde. Ik herhaal dat bewust 5 maal. Daardoor is ook heel m'n dag met de Liefde vervult. Probeer maar en vrees niet.
Ik ben nu dadelijk weer afwezig want ik verblijf tot 24.8 in de bossen. Dinsdag kom ik nog wel even een uurtje over huis en kan ik weer op computer.
Ik ben bij je!
Liefs
Walter

Geplaatst: di aug 13, 2002 12:11 pm 

Bigje:

Hoi Isis,
ik begrijp je paniek reactie heel goed. Als je net begint met hekserij ben je geneigd om alles door een "heksenbril" te zien. Hierdoor test je jezelf eigenlijk onbewust. Je angst komt van binnen, niet van buiten.

Je zegt: "Dit is nu eigenlijk precies de reden dat ik me al mijn hele leven verzet heb tegen de aantrekkingskracht en fascinatie die witchcraft op me hebben uitgeoefend, hier was ik dus bang voor."
Lieve Isis, de angst die je voelt is normaal maar besef dat je dit zelf doet. De kracht in jezelf, die geopenbaard word door hekserij is vele malen sterker dan je angst. Vertrouw in jezelf, in deze kracht, en je zult merken dat het je sterker zal maken.
Heb je vragen, stel ze gerust! Alleen door je onzekerheden en angsten te uiten kunnen ze verdwijnen. Hulp genoeg hier hoor ! Elkaar steunen en helpen is juist de kracht van dit forum, je valt dus echt niemand lastig.

liefs, Bigje

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur