Het is nu do jan 18, 2018 4:50 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Contact met goden en godinnen.
Geplaatst: za maart 01, 2014 9:45 pm 

Haha, zie nu dat ik exact hetzelfde zei als Ishara.

edit: zie mijn Samhain Music voor een lied over Hel.

She is the Goddess of all that is

Geplaatst: zo maart 02, 2014 1:40 pm 

Wauw, dat is echt reuze interessant!!! Ik meen het, wauw... Ik ben onder de indruk..

Geplaatst: za feb 28, 2015 3:39 pm 

Ik ben momenteel in het Griekse Pantheon verdiept door een onverwacht bezoek van een pauw in mijn tuin;
Die in verband staat met De Griekse Godin Hera;
Toen ik de naam Hera uitsprak in de buurt van het diertje keek die mij zo intens maar kort in mijn ogen.
Ik kon iets van intelligentie en macht onderscheiden in die blik.
dus mijn vraag is heeft een godin mij bezocht of is het gewoon toeval?

Pandora

zware tijd,
hoop,
licht,
op de loop,
liefde op het eerste zicht.
de waarheid blijft verborgen,
verborgen door de staat,
waarom leven de armen in ieder land op straat,
verdriet,
een traan,
een leven dat weer moet gaan.

Geplaatst: za feb 28, 2015 3:47 pm 

Het is wat jij gelooft dat het is, NewWicca.

Geplaatst: za feb 28, 2015 4:17 pm 

naar wat mijn hart mij ingeeft zal ik geloven;
naar wat mijn hersenen mij ingeven stel ik mij die vraag;

ik volg altijd mijn hart; maar mijn verstand stelt eender wanneer een vraag.
waarop ik mijn antwoord altijd tweezijdig staat.

daarom vraag ik raad.

zware tijd,
hoop,
licht,
op de loop,
liefde op het eerste zicht.
de waarheid blijft verborgen,
verborgen door de staat,
waarom leven de armen in ieder land op straat,
verdriet,
een traan,
een leven dat weer moet gaan.

Geplaatst: zo maart 01, 2015 3:21 am 

Soms zijn er van die momenten waaruit je een betekenis voelt maar verder geen raad mee weet. Net zoals dat een gehuwde stel dat wakker wordt en liggende in hun bed twee mooie witte duiven op de balkonrand zien, kijkend naar binnen toe. Het zijn maar zo van die momenten en het leven is een mysterie wat dat betreft. Soms grijpt men dan snel naar de rationele kant om het weg te wuiven, maar toch is het die iets dat een betekenis in je hart weet te drukken. Als je het mij vraagt, ben ik er slechts net achter gekomen dat mijn schaduw door licht ontstaat.

Een pauw is een mooi dier om zo in je tuin te mogen zien :)

Geplaatst: wo maart 04, 2015 12:26 am 

hallo,

Ik heb gisteren voor het eerst zelf (zonder mijn therapaute) een visualisatie gedaan.

Ik las het boek "de wicca gids" van Ann-Marie Gallagher, en las over visualisatie. Ik heb eerder visualisatie gedaan maar dan met mijn therapaute, die ik nu niet meer heb. toen ik het algemene hoofdstuk had gelezen, kreeg ik het gevoel dat van "nu is het moment voor een visualisatie". Ik kon het niet nageren en begon in mijn rustige slaapkamer mijn visualisatie.
Ik pakte het boek en sloot mijn ogen laderende in het boek bij de visualisaties, en kwam bij de visualistie "uw patroongod ontmoeten". ik wou een makkelijkere opzoeken maar kwam steeds terug bij dat stukje. Dus deed de visualisatie zoals in het boek stond.
ik was in een berkenbos in de zomer, en liep mijn pad door de herfstbladeren. En kwam bij een egyptische tempel terecht met 2 obelisken er voor. Ik bekeek de obelisken en zag hiërogliefen erop staan die ik probeerde te lezen. Maar het enige wat ik kon leven was (A s t en een troon - teken)| omringt door een cartouche (een touw om een naam) Ast een naam. de naam las ik als Aset. ik liep naar binnen. En de tempel was eenvoudig met vele hierogliefen en afbeeldingen. Een bleef in mijn geheugen. een vrouw gaf leven aan een eenvoudige man. (noormaal is dat de god(in) die leven geeft aan de farao). Ik liep verder en zag de poort naar het "heilige de heilige" ik vroeg aan de godheid of ik binnen mocht komen, en na even wachten gingen de deuren open en ik liep met een goed gevoel naar binnen omdat ik toestemming had gekregen. ik liep naar voren naar het altaar en zag een eenvoudige Europese kroon met 12 punten, een grote witte veer (struisvogel?). Ik bekeek beide objecten, toen er in een witte zachte licht een gevleugeld iemand naar me toe kwam. Het was een vrouw met grote vleugels. Ze droeg een gouden jurk en een haarband, en straalde een gouden licht. Ik vroeg haar wie ze was en stelde me voor, zoals ik altijd doe als ik iemand aanspreek. Ze zei dat ik haar naam gelezen had. Ze heet dus Aset. Ik bedankte haar dat ik haar mocht bezoeken en zei dat ik als dank een offer zal geven. Ze liet me teruggaan en ik kreeg het gevoel dat ik een hele bijzondere vriendin ontmoet had. Ik was blij en ik wist dat ik mijn patroongod ontmoet had.

Ik heb altijd al interesse gehad in de Egyptische mythologie. En wist dat Aset de egyptische naam is voor Isis. Ik weet dat het goed is want heb een heel goed gevoel over.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur