Het is nu do jan 18, 2018 4:53 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Voorwerpen blijven verdwijnen
Geplaatst: di jun 17, 2014 7:28 pm 

Ik zit al een hele tijd met het vervelende probleem dat voorwerpen rond mij spontaan gewoon verdwijnen, zonder dat er een verklaring voor is. Deze dingen zijn zelfs al gebeurd als er getuigen bij waren en maken me stilaan echt het leven zuur.

Ik heb het vermoeden dat er entiteit achter zit. De spullen die verdwijnen zijn allerlei. Zo zijn het spullen voor mijn webshop. Er zijn al hele partijen oorbellen en hangers verdwenen. Ik weet dat er niemand aan kan en ik geraak helemaal moedeloos.

Het feit dat het voor mij financieel soms een verlies is, is bijkomstig, want het zijn zelden echt dure dingen die verdwijnen, maar vooral de sociale problemen die er uit voortvloeien zijn voor mij zwaar om dragen. Zo gelooft mijn moeder bijvoorbeeld niet in mij, of heb ik per ongeluk al eens mensen vals beschuldigd, omdat ik vermoedde dat zij de spullen misschien konden hebben.

Zo kocht in een nieuwe rugzak, die plots verdween, terwijl mijn vriend en mijn moeder er bij stonden. Na maanden zoeken is hij nog niet terecht. Ik weet waar ik hem gelegd heb en dat er niemand aan geweest was.

Soms ga ik aan mezelf twijfelen en af en toe voel ik de moed in mijn schoenen zakken. Wat ik zeker weet ik dat ik vooral tijdens mijn menstruatie erg veel last heb van hoofdpijnen en dat de problemen dan vooral beginnen.

Ik voel me al heel mijn leven belaagd door iets waar ik me niet tegen opgewassen voel. Ik doe alles om me te beschermen, maar elk zwak moment verdwijnen er dingen bij mij en lijkt er een entiteit mijn energie op te eisen en verdwijnen er dingen. Soms zie ik zwarte schimmen op de plaatsen waar de voorwerpen verdwijnen. Wat verdwijnt is tot nu toe nog nooit terug gevonden en ik heb ook geen idee waar het heen is. Mijn vriend heeft het ooit waargenomen als iets dat in een zwart gat verdwijnt.

Ik heb geen idee wie of wat er achter zit, maar voor mij voelt het aan als een entiteit die echt geen goede bedoelingen heeft en bewust kwaadwillig tegen mij is. Ik heb alleen geen idee waarom en wil er mee communiceren om de zaak op te lossen, maar blijkbaar staat deze entiteit er niet voor open.

Ik wil gewoon dat dit soort spirituele diefstallen stoppen, want ik ga er echt onderdoor en vind ook nergens begrip, want ik weet dat het gek klinkt dat ik dingen kwijt ben, doordat geesten het doen verdwijnen.

Ik voel compleet geen angst tegenover deze entiteit, maar wil wel weten wie het is en waarom deze me al een hele tijd zo belaagd en mijn spullen steelt. Is het iemand die jaloers is? Een kleptomane geest? Ik tast echt in het duister.

Hoe bescherm ik me tegen zo iets? Meestal verdwijnen deze voorwerpen zonder enig patroon en ik kan er ook geen lijn in trekken. Het enige waar ik bijna zeker van ben, is dat het een entiteit is die rond mij zit, omdat het verdwijnen van voorwerpen altijd gebeurd met mijn spullen en op verschillende plaatsen. Zowel in mijn huis, als in het appartement van mijn vriend als bij mijn moeder verdwijnen er spullen van mij. Het gaat zowel om kleding, juwelen als gebruiksvoorwerpen. Wat verdwijnt komt nooit terug en mijn moeder kan zich kwaad in mij maken, omdat ze me slordig vind, of achterdochtig, terwijl ik weet dat zij en mijn vriend er voor niets tussen zitten.

Soms duikt er iets op een andere plaats op. Meestal is dat zo met grotere spullen. Een verloren jeans komt dikwijls na enkele maanden nog wel uit, maar juwelen en kleinere spullen komen nooit boven water.

Ik ben echt ten einde raad. Iemand van jullie een idee wat ik kan doen? Ik wil gewoon dat die geest definitief van mijn spullen blijft. Op één of andere manier krijg ik het gevoel dat het een vrouwelijke entiteit is, maar ik kan niet met haar communiceren. Mijn gidsen kunnen er ook niet tot doordringen.

Ik wil gewoon dat ze voorgoed uit mijn leven verdwijnt en dat de spullen niet meer blijven verdwijnen.

Berichttitel: Re: Voorwerpen blijven verdwijnen
Geplaatst: wo jun 18, 2014 8:46 am 

Entiteiten laten over het algemeen geen materiele zaken verdwijnen. Om iets materieels te laten verdwijnen heb je aardig wat energie nodig, het soort energie dat vooral levende wezens weten te produceren.

Ik wil dit niet bagatelliseren en zeker niet beweren dat je gek bent, maar ik zou om te beginnen eens heel nauwkeurig (en zonder dat men het doorheeft of dat je iemand uitsluit van verdenking) de mensen in mijn omgeving in de gaten gaan houden. Dit vraagt volgens mij meer om een soort recherche werk dan spirituele oplossingen. Materieel of spiritueel, alles begint met het achterhalen van het onderliggende patroon. Aangezien je zoals je zegt niet bang bent, lijkt het mij het beste zoveel mogelijk details bij te gaan houden, of wellicht zelfs te herinneren.

Sterkte en succes

Geplaatst: za jun 21, 2014 5:28 pm 

Ik heb lang mensen in mijn omgeving verdacht, omdat ik inderdaad het idee van entiteiten raar vond. Alleen: hoe verklaart men dit? Ik ben in huis met twee andere personen en leg een bepaald voorwerp in een andere kamer, als die mensen er bij zijn. Er is niemand anders in huis. We gaan even naar een andere kamer, komen terug en het voorwerp is weg.

Enige verklaring? Ik heb er geen logische meer voor. Alle deuren waren vast. Ramen waren dicht. We weten zeker dat er niemand aankon. Zelfs de katten waren niet in die kamer aanwezig.

Geplaatst: ma jun 23, 2014 1:51 pm 

Lastig verhaal en voor buitenstaanders moeilijk te geloven... daar heb jij niks aan natuurlijk, maar ik weet het verder werkelijk niet. Sterkte hiermee!

Geplaatst: ma jun 23, 2014 5:54 pm 

Misschien kan je een beschermingsritueel doen over je huis en alle negativiteit laten verdwijnen. Het is niet 1 2 3 gebeurd maar het valt te proberen. Dromenvangers ophangen, ui werkt ook dacht ik. Als je er echt veel last van hebt is alles het waard denk ik.

Geplaatst: do jun 26, 2014 9:25 am 

>> ik leg een bepaald voorwerp in een andere kamer, als die mensen er bij zijn. Er is niemand anders in huis. We gaan even naar een andere kamer, komen terug en het voorwerp is weg.

Met excuses voor mijn wantrouwen, maar in deze beschrijving zit een zwakke schakel, namelijk die mensen die er bij zijn. Check dit als je helemaal alleen bent. Misschien kan je ook andere checks uitvoeren zoals voorwerpen voorzien van geurtjes zodat je ongemerkt iemands handen kan checken. Ik wil geen wantrouwen zaaien, maar de mensen bij jou in huis kan je op deze manier echt nog niet wegstrepen als je ze er bij blijft betrekken. Je zult een manier moeten vinden om echt iedereen die je kent, ook je meest naaste vrienden of familie, zonder dat ze het merken te checken. Zet ook eens op een rijtje wat voor zaken er allemaal verdwenen zijn en probeer daar een patroon in te ontdekken. Wat hebben ze gemeen, wat zou iemand of iets er aan hebben?

Je zult dit toch zelf op moeten lossen. Helaas leert de ervaring dat in de meeste van dit soort gevallen er opzet van zeer nabije menselijke peronen in het spel is. Vertrouw dus niemand om te beginnen.

Mocht er echt sprake van entiteiten zijn dan heb je heel ander soort hulp nodig. Dan zou ik om te beginnen de geschiedenis van het huis gaan uitzoeken. Dingen die op je afgestuurd worden laten over het algemeen geen zaken verdwijnen, laat staan selectieve zaken.

Geplaatst: di jul 01, 2014 6:57 pm 

Misschien kun je een (verborgen) camera plaatsen. Dan weet je zeker wie de 'dader' is.

Geplaatst: di jul 08, 2014 10:18 pm 

Hoi,

Ik denk dat een verborgen camera niet echt duidelijkheid gaat geven, heb in mijn vorige huis hetzelfde meegemaakt: voorwerpen die ineens verdwenen en maanden later weer opdoken. 1 ketting is nooit teruggekomen helaas maar verder is alles weer terug (op de gekste plekken...). In mijn geval was het een gezellige huisgeest die grappig dacht te zijn... Als ik het zo lees is die van jou iets minder 'leuk' bezig dus zou ik er voor kiezen om het huis te reinigen en een stevige bescherming aan te leggen tegen dit soort energieën. Suc6!

Juno

Geplaatst: ma jun 01, 2015 7:37 pm 

Phaedrus schreef:
Materieel of spiritueel, alles begint met het achterhalen van het onderliggende patroon. Aangezien je zoals je zegt niet bang bent, lijkt het mij het beste zoveel mogelijk details bij te gaan houden, of wellicht zelfs te herinneren.

Sterkte en succes

Hier sluit ik me helemaal bij aan beste Keltickitten,

heb je al iets meer kunnen ontdekken over de plotselinge verdwijningen?

groetjes,
Thjazi

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur