Het is nu zo jul 22, 2018 5:39 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Droom: zwemmen met een orka.
Geplaatst: vr nov 11, 2011 8:56 am 

Hallo iedereen,

Ik heb vannacht een droom gehad die tegelijkertijd prachtig maar ook wel een beetje angstaanjagend was. Ik droomde dat ik in een waterpretpark was en dat ik met een orka kon gaan zwemmen. Dit deed ik terwijl ik dit in het echte leven echt nooit zou doen ! In mijn droom vond ik het erg leuk, de orka begon te zwemmen en sprong omhoog uit het water en sleurde mij mee aan zijn rugvin en we vielen alletwee van hoog terug in het water. Echt een prachtig gevoel in mijn droom! Iets daarna zat ik aan de kant van het zwembad en de orka kwam naar me toe en wou in mijn voeten bijten, dit was dan ineens weer erg beanstigend. Ik vraag mij af wat deze droom kan betekenen want ik vond het eigenlijk toch een prachtige, heldere droom.

Alvast bedankt ! :)

Groetjes Winnie

Berichttitel: Re: Droom: zwemmen met een orka.
Geplaatst: vr nov 11, 2011 12:23 pm 

Ik zal maar beginnen met het punt dat ik werkelijk geen flauw idee heb wat de diepere betekenis erachter zou kunnen zijn (in de zin van metaforen en symbolen), want ik ben een belabberd dromenduider :lol:

Maar kan het misschien zijn dat je (onbewust?) de vele nieuwsberichten die deze periode verschenen zijn omtrent Morgan hebt opgevangen en opgeslagen, en dit alles nu terugkomt in je dromen?

Geplaatst: za nov 12, 2011 9:07 am 

Ik denk dat zeker onbewust nieuwsberichten meegenomen kunnen worden. Maar dan houdt je misschien wel de boodschap over dat je iets doet wat je nu nooit zou doen en dat je dat toch heel leuk vond. Misschien moet je het in die richting zoeken.

Ben zelf ook een slechte droomuitlegger. Heb wel een boek maar gebruik het te weinig om nu zo mee te kunnen denken.

Geplaatst: za nov 12, 2011 12:52 pm 

Ik geloof dat je dromen het beste zelf kan uitleggen... Je moet eens kijken welke associaties je maakt. Meestal ga ik op die manier kijken.

Maar ik ben zelf ook belabberd in het uitleggen van dromen en besteed er meestal niet zoveel tijd aan. Als het niet meteen in mijn opkomt, dan zal het wel een andere keer komen.

Dat er leven door jouw aderen stroomt, maakt dat respect een basisrecht is. Een geschenk gegeven door de goden hoeft men niet meer te verdienen.

Geplaatst: do okt 02, 2014 2:53 pm 

Als ik zoiets zou dromen wijst de orka op iemand
waar je veel leuke momenten mee had dat die u binnekort kan kwetsen
Of op een een groot succes met verraad als je de droom en de gevoelens berekent.

Zo heb ik vroeger een draak een familielid zien vermoorde de volgende dag is mijn grote zus verongelukt heb dit nooit aan men ouders verteld want die zoude mij gek verklaren

zware tijd,
hoop,
licht,
op de loop,
liefde op het eerste zicht.
de waarheid blijft verborgen,
verborgen door de staat,
waarom leven de armen in ieder land op straat,
verdriet,
een traan,
een leven dat weer moet gaan.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ]