Het is nu vr nov 16, 2018 2:48 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: droom iemand stikken
Geplaatst: do mei 16, 2013 10:24 am 

hoi hoi,

ik heb heb een erg vreemde droom gehad, en wil dit graag met jullie delen. Omdat ik erg benieuwd ben wat jullie denken dat dit betekend.
Ik zal eerst een korte uitleg geven over mijn situatie nu.

Al een tijdje is het in mijn omgeving erg onrustig. laat ik het anders stellen. Er zijn veel problemen.
Ook ernstige problemen binnen ons gezin.(verslaving) ik zie dat mijn ouders hier aan onder door gaan. Ze kunnen het niet meer aan. Mijn broer heeft een drugs verslaving waar het momenteel weer erg slecht mee gaat.
Met mij beste vriendinnetje gaat het ook erg slecht.
Ik probeer iedereen te helpen waar ik dit kan, maar ik merk dat het ten koste gaat van mezelf.
Maar ik kan ze toch ook niet laten vallen??

Mijn droom.
Ik droomde dat een collega van me overleed. Ik vind het een leuke collega maar het is niet een belangrijke persoon in mijn leven. Nu was ik wel in mijn droom echt zeer verdrietig hier door. Ik was echt behoorlijk van slag.

Nu probeerde ik een andere collega in mijn droom te laten stikken. Dit door kussens en dekens op haar gezicht te drukken. Maar wat ik ook deed het lukte me maar niet. Maar ik wist, als ik haar niet dood kreeg, zij mij zou laten verstikken. (al wist ik niet waarom) in mijn droom ben ik uren bezig geweest om haar te laten stikken. Maar het lukte maar niet.
Uit eindelijk werd ik dan wakker.

Nu vroeg ik mij dus af wat dit betekend.
Ik weet wel zeker dat dit met mijn situatie te maken heeft. Maar ik snap de boodschap niet zo goed.

Ik vroeg me af wat jullie denken?

Liefs,
Mania

Berichttitel: Re: droom iemand stikken
Geplaatst: za mei 18, 2013 11:24 am 

Jammer dat jullie het ook niet weten.
Ik had gehoopt dat door andere inzichten ik beter zou kunnen begrijpen
Wat deze droom me duidelijk wilt maken.

Als iemand een idee heb. Hoop ik dat iemand wil reageren.
Liefs

Geplaatst: zo mei 19, 2013 1:15 am 

Mania schreef:
hoi hoi,

ik heb heb een erg vreemde droom gehad, en wil dit graag met jullie delen. Omdat ik erg benieuwd ben wat jullie denken dat dit betekend.
Ik zal eerst een korte uitleg geven over mijn situatie nu.

Al een tijdje is het in mijn omgeving erg onrustig. laat ik het anders stellen. Er zijn veel problemen.
Ook ernstige problemen binnen ons gezin.(verslaving) ik zie dat mijn ouders hier aan onder door gaan. Ze kunnen het niet meer aan. Mijn broer heeft een drugs verslaving waar het momenteel weer erg slecht mee gaat.
Met mij beste vriendinnetje gaat het ook erg slecht.
Ik probeer iedereen te helpen waar ik dit kan, maar ik merk dat het ten koste gaat van mezelf.
Maar ik kan ze toch ook niet laten vallen??

Mijn droom.
Ik droomde dat een collega van me overleed. Ik vind het een leuke collega maar het is niet een belangrijke persoon in mijn leven. Nu was ik wel in mijn droom echt zeer verdrietig hier door. Ik was echt behoorlijk van slag.

Nu probeerde ik een andere collega in mijn droom te laten stikken. Dit door kussens en dekens op haar gezicht te drukken. Maar wat ik ook deed het lukte me maar niet. Maar ik wist, als ik haar niet dood kreeg, zij mij zou laten verstikken. (al wist ik niet waarom) in mijn droom ben ik uren bezig geweest om haar te laten stikken. Maar het lukte maar niet.
Uit eindelijk werd ik dan wakker.

Nu vroeg ik mij dus af wat dit betekend.
Ik weet wel zeker dat dit met mijn situatie te maken heeft. Maar ik snap de boodschap niet zo goed.

Ik vroeg me af wat jullie denken?

Liefs,
Mania

Pfoe.. een lastige.. ik ben totaal geen dromenexpert, maar... zou het niet kunnen dat je alle probleemgevallen in je privésfeer onbewust misschien wilt laten "stikken", omdat je geestelijke gestel langzaamaan onder de druk begint te bezwijken en ons primitieve lichaam in zo'n geval altijd zichzelf op de eerste plaats zet? Maar.. dat je het vanuit ethische overwegingen simpelweg niet kúnt doen, omdat je om die mensen geeft?

Gewoon een ideetje, hoeft niet serieus genomen te worden.

HS

Geplaatst: di mei 21, 2013 9:07 am 

bedankt voor je reactie :)

Ik heb er eens goed over nagedacht. Maar ik denk niet dat het is dat ik hun zou willen laten stikken.
Ik denk dat het minder letterlijk is.

Maar wel bedankt voor het nadenken :)

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur