Het is nu ma sep 24, 2018 2:19 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

[ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: beetje lastig gedroomd
Geplaatst: wo okt 15, 2014 10:57 pm 

Een week en een dag geleden had ik een rare droom die zo echt leek.

Het begon met dat mijn ex (serieuze eikel) mij terug probeerde te krijgen.
Hij had een tekst gebruikt die een andere ex (hopeloos geval) in het echt heeft gebruikt een jaar en nog wat gelede.
Maar heb tege die ex waarover ik had gedroomd hetgeen gezegd wat ik int echt ook zou zeggen dat hij mij mer rust moet laten dat ik verliefd ben op men ventje dat ik een kindje heb en verloofd ben...

Wat mij eigelijk het meest stoorde waren de details van de droom duidelijk beeld duidelijk geluid wat is de betekenis hiervan?

zware tijd,
hoop,
licht,
op de loop,
liefde op het eerste zicht.
de waarheid blijft verborgen,
verborgen door de staat,
waarom leven de armen in ieder land op straat,
verdriet,
een traan,
een leven dat weer moet gaan.

Berichttitel: Re: beetje lastig gedroomd
Geplaatst: do okt 16, 2014 4:23 pm 

De betekenis hiervan is natuurlijk best lastig te geven. Zeker voor een buitenstaander, ik bedoel, je kent jezelf toch vaak het beste :)

Wat ik dénk dat het zou kunnen betekenen, is dat je je exen nog probeert te verwerken, en dat dit proces goed gaat, aangezien je dus in je droom hebt gezegd dat hij je met rust moet laten.

Maargoed, of dit klopt weet ik natuurlijk niet, het is maar een suggestie. Dit is waar ik meteen aan moest denken.

X

Geplaatst: do okt 16, 2014 8:39 pm 

Ik ben inderdaad bezig met het verwerken van mijn exen maar met 1ex lukt het verwerken nogal moeilijk omdat het nogal pijnlijk geeindigt was misschien begin ik het door die droom te verwerken en te aanvaarden waarom het zo lastig was.

Maar het was gewoon beangstigend dat het gewoon zo levensecht leek.
Ik stond een hele dag lastig.

zware tijd,
hoop,
licht,
op de loop,
verborgen door de staat,
verdriet,
een traan,

Geplaatst: do okt 16, 2014 9:21 pm 

NewWicca schreef:
Ik ben inderdaad bezig met het verwerken van mijn exen maar met 1ex lukt het verwerken nogal moeilijk omdat het nogal pijnlijk geeindigt was misschien begin ik het door die droom te verwerken en te aanvaarden waarom het zo lastig was.

Maar het was gewoon beangstigend dat het gewoon zo levensecht leek.
Ik stond een hele dag lastig.

Dat kan ik heel goed begrijpen, dromen zijn soms zo echt, dat je gewoon de hele dag er last van kunt hebben. Ik hoop dat je dit niet veel vaker meemaakt. X

Geplaatst: do okt 16, 2014 10:02 pm 

Ik heb vaker zo een dromen gehad 1droom heeft zelfs vrij onduidelijk de dood van een hecht familielid voorspeld 14jaar geleden maar ik herrinner mij het nog altijd als de dag van gistere die droom en hoe mijn grote zus gestorven is.

Omdat ik mij die dag wil herrinneren en mijn zus niet vergeten wil op mijn oude dag.
5haar na de dood van mijn zus heeft ze denk ik nog contact met me willen maken om mij te troosten, te zeggen dat het ok is om te huilen en dat het goed gaat met haar ik werd snachts bij volle maan met tranen in mijn ogen ik zag haar in het maanlicht zitten op mijn bed, ze glimlachte troostend naar me zoals ze vroeger deed.
Ik was vroeger nogal gevoelig wat the afterlife betrof nu nog eigelijk maar dat gaat op en af met de maanstanden nu.
Tijdens mijn zwangerschap was ik er ook vrij gevoelig voor. Elke keer ik alleen in een huis of een kamer zit heb ik het gevoel dat er iemand mij in de gaten houdt. Geen camera's ofzo...

In het begin van de zomervakantie had ik een accident met de brommwr voor ik ben even buiten bewustzijn geweest,
In die enkele minuten hoorde ik iemand mijn naam fluisteren ik schrok direct recht maar zag niemand alleen ergens in de verte een man op leeftijd met een oranje jas juist omkijken om te zien wat er was gebeurt omdat hij die val had gehoord. Mijn zicht was ook serieus verscherpt dat moment. En nu enkele weken terug zag ik een schim van iets uit mijn ooghoeken in het bos waar ik voorbij gereden was mij in de gaten houdend.

Ben ik gek aan het worden?

zware tijd,
hoop,
licht,
op de loop,
verborgen door de staat,
verdriet,
een traan,

Geplaatst: za okt 18, 2014 1:14 pm 

Je bent niet gek aan het worden gekkie :) (u see what I did there ^_^). Het is wel gewoon bijna Samhain, aangezien je in het vorige topic duidelijk maakte dat je een soort Druide bent, neem ik aan dat je het viert of erkent. Dit is de tijd dat de scheiding tussen de geesten en levende wereld het dunst is. Ik merk dat soort dingen nu ook een beetje op, mijn dromen zijn helderder en voorspellender. Het feit dat je nu ongesteld bent is ook best iets groots, vrouwen zijn erg sterk in deze tijd (over het algemeen mentaal gezien). Je zegt ook zelf dat je gevoeliger voor dit soort dingen bent, en het is ook bijna nieuwe maan, tijdens nieuwe en volle maan zijn dit soort dingen in mijn ervaring erg sterk.

Ik had ooit een voorspellende droom over de dood van mijn oma, en ik had al een gevoel hoe lang ze nog te leven had, en ik had gelijk. Het gaf me genoeg tijd om afscheid te nemen zonder dat ze het door had, en mezelf er een beetje op voorbereiden, om haar uiteindelijk los te kunnen laten.

Dit soort dingen worden steeds heftiger als je meer in contact komt met je spirtuele ik. En jij hebt deze weg net ontdekt dus het zou elke dag kunnen toenemen.

Geplaatst: za okt 18, 2014 11:07 pm 

Dus met andere woorden,
Ik sta al serieus in contact en dit contact zou nog heviger kunnen worden door dit pad te kiezen.
Bwua it's a risk i'm willing to take...
Nu ik eindelijk mijn weg gevonden heb moet ik hem nemen.
Met alle bochten en bulten die erbij horen.

Zoals men zegt als je iets wilt bereiken moet je er voor vechten of doorgaan.

zware tijd,
hoop,
licht,
op de loop,
verborgen door de staat,
verdriet,
een traan,

[ 7 berichten ]