Het is nu do aug 16, 2018 8:56 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Geesten en Tijd
Geplaatst: do dec 25, 2014 9:25 am 

Beschermengel?

Mijn ouders hebben me vaak verteld over dat toen ik klein was ik iemand zag. Het was een vrouw die bij mij was. Ik herinner mij het zelf (jammer genoeg) niet meer. Mijn oma is een jaar voor mijn geboorte overleden dus misschien is zij het. Ik voel ook heel vaak de aanwezigheid van.

Tijd

Ik heb heel vaak dat ik het gevoel hebt dat ik aan het tijdreizen ben. Dan kijk ik op mijn horloge en is het bijv. 10 uur. en dan kijk ik even later en is het opeens al 11 uur. Ik zou echt niet weten waar dit door zou kunnen komen.

Gegroet Òganach

Berichttitel: Re: Geesten en Tijd
Geplaatst: vr dec 26, 2014 9:58 pm 

Betreft het tijdreizen, wat je voor jou gevoel ervaart, dat zou best goed kunnen.
Einstein zei; tijd is relatief ;)

Deze dingen over tijdsbesef worden door verschillende mensen in situaties en leeftijden op verschillende soorten van manieren ervaren. Ik weet wel dat als je niet werkt, de tijd langzamer gaat dan wanneer je wel werkt.

Wat betreft aanwezigheden, daar geloof ik zeker wel in. Omdat ik de aanwezigheden niet ziet, weet ik er weinig verder over, maar dat maakt er zeker niets minder op wat je wel of niet gelooft. Als je band voelt naar je oma toe, dan kan zij zeker wel als een beschermengel voor je zijn wanneer je graag wilt. In situaties vraag ik soms ook naar mensen om kracht, en dan maakt het niet uit of ze levend of dood zijn terwijl zij, weet ik veel hoever zij ook zijn.. :) . Ondanks ik zeker wel in dergelijke krachten geloof, blijft dit mij toch een raadsel ;)

Geplaatst: za dec 27, 2014 5:44 pm 

Bedankt! Misschien weet iemand anders meer.

Geplaatst: zo dec 28, 2014 1:23 pm 

Ik ben het met Wickie eens. Ik zou niet meteen aan bovennatuurlijke dingen denken als er ook een logische verklaring is. Tijd is inderdaad relatief, het voelt voor iedereen anders. Des te ouder je wordt des te sneller het gaat, aangezien het dan maar een kleiner deel is van je gehele leven. 1 dag wanneer je 2 dagen oud bent is 50%. 1 dag wanneer je een jaar bent is 1/365ste deel .

Dat je een beschermengels hebt kan best kloppen. Hoeft niet per se je oma te zijn.

Geplaatst: zo dec 28, 2014 3:29 pm 

Hey Òganach,

Ik ga met een korte uitleg een poging wagen :)

Hier op Aarde leven wij in een lage trillingsfrequentie, wat ze ook wel 3d noemen.
Wanneer je hooggevoelig bent is je frequentie van resoneren hoger en kun je makkelijker in andere dimensies stappen. Dit heeft ook een naam, maar dat laat ik even achterwege.
Elke keer dat je op een dag andere keuzes maakt (dat kunnen er wel duizenden of meer zijn) gaat een ander deel van jou verder met het leven waarvan een keuze door jou gedachte is gegaan. Mensen noemen het tijdreizen, maar er zijn ook door ervaringen andere benamingen en theorieen voor. Dus het gevoel dat je een stukje van de tijd miste klopt. De aarde heeft 2 jaar geleden een shift gemaakt (ander tijdperk ingegaan), waardoor tijd idd sneller gaat (of lijkt te gaan,overigens niet het verouderen) , Ik en mijn oudste zoon kunnen dat ook zien. Ik hoop dat je mijn simpele uitleg een beetje begrijpt, als je wat meer wilt weten hoor ik het wel. Ik denk ook dat je voor dit soort onderwerpen beter naar een ander forum of andere artikelen (op sites) kunt lezen.

Dat je beschermengelen hebt en andere soort lichtwezens om jou heen zijn is waar, volg je intuitie. Wanneer jij aanwezigheid voelt is dat zo en zij laten op die manier blijken dat ze er voor jou zijn ;)

Laatst bijgewerkt door Enigma op zo dec 28, 2014 11:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Geplaatst: zo dec 28, 2014 9:00 pm 

Hey Enigma,

Ik zou daar graag meer over horen. Wet jij misschien iets waar ik wat kan lezen? Of kan jij misschien hier meer uitleg geven?

Geplaatst: ma dec 29, 2014 10:13 am 

Wauw, wat interessant Enigma!!! Zou er graag meer over horen. Heb de versnelling ook opeens opgemerkt, dacht dat het aan mij lag.

Geplaatst: wo dec 31, 2014 11:06 pm 

Heb het even doorgelezen en klinkt heel interessant wat je vertelt Enigma.
Hoe zit dat met het versnellen van de tijd? Heeft dat alleen met ons bewustzijn te maken of merken de dieren dit ook?

Ik geloof zelf zeker dat er geesten (of hoe je ze ook wilt noemen) bestaan. Een vriendin van mij ziet ze.
Zelf heb ik het idee dat er een opa van mijn moeders kant vaak aanwezig is en ook een aantal andere familie leden weleens. Toen mijn zusje en ik geboren werden zijn er ook veel familie leden gestorven, ik zou het niet gek vinden als die bij ons zijn.

and crown her kerchiefs with mickle rare perfume."
-William Shenstone The School Mistress 1742

Geplaatst: do jun 22, 2017 11:39 am 

Enigma schreef:
(...) Dat je beschermengelen hebt en andere soort lichtwezens om jou heen zijn is waar, volg je intuitie. Wanneer jij aanwezigheid voelt is dat zo en zij laten op die manier blijken dat ze er voor jou zijn ;)

Merry Meet,

Graag zou ik meer leren over engelen. En dan met name beschermengelen. Volgens mij heeft iedereen een persoonlijke beschermengel. Weten jullie hoe het contact daarmee gaat? Zoekt je engel contact met jou? Of is het de bedoeling dat wij hen zoeken?

BB

Geplaatst: do jun 22, 2017 5:43 pm 

Wings schreef:
(...) Volgens mij heeft iedereen een persoonlijke beschermengel. Weten jullie hoe het contact daarmee gaat? Zoekt je engel contact met jou? Of is het de bedoeling dat wij hen zoeken?

Ik weet het niet precies.
Maar volgens mij willen engelen er graag voor ons zijn.
En mogen we ze 'gewoon' om hulp vragen.
Op Internet vond ik daar een mooi stuk over.
Misschien kan je daar wat mee?
https://www.nieuwetijdskind.com/hoe-in- ... t-engelen/

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur