Het is nu ma okt 15, 2018 10:17 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Het Huis Van Éen Kamer.
Geplaatst: za jan 24, 2015 2:45 am 

Hallo Allemaal, als ik eenmaal iets teken teken in negen van de tien keer één ding, een huis met een gang aan de onderkant van het papier waar ik niets van zie, de muren, die lopen dan naar boven waar een deur zit [ zelfde etage nog ] het enige dat veranderd, is dat de ene keer is het nieuw, dan is het gescheurd, dan is het verbrand, dan is het weer met bloed besmeurd, dus ja, ik vroeg me af of iemand wist wat dit zou kunnen betekenen?

Berichttitel: Re: Het Huis Van Éen Kamer.
Geplaatst: za jan 24, 2015 1:25 pm 

Het is geen huis dat eenvoud en rust uitstraalt. Maar onrust en warrige taferelen. De ene keer is het nieuw dus nog stevig en fris. De andere keer gescheurd dus kapot, maar nog wel herstelbaar. Dan verbrand, dus onherstelbaar geruïneerd. Een luguber beeld is de door bloed besmeurde muur. Geen gezonde ziel besmeerd bloed op een muur. Bloed kan tegen een muur komen als er een menselijk slachtoffer door een gruwelijke aangelegenheid om het leven wordt gebracht. Dieren kunnen geslacht worden voor hun vlees, maar waarom zou je dierlijk bloed besmeuren op een muur? Dat is zwart en toont agressie.
Kortom de tekeningen die je maakt tonen zeer chaotische beelden, vind ik.

Berichttitel: Re: Het Huis Van Éen Kamer.
Geplaatst: zo jan 25, 2015 11:41 am 

Ik denk dat niemand hier kan zeggen wat het betekent. Dromen zijn erg persoonlijk en je moet zelf kijken wat voor betekenissen al die verschillende kamers voor jouw hebben, wat roepen ze bij je op? Wat denk jij zelf ervan?

Dit geldt trouwens voor alle Divinatie technieken en correspondences. Tenzij een bepaald beeld iets bij jouw iets oproept, zou je nooit begrijpen wat het eigenlijk betekent of wat jouw onderbewuste wil vertellen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur