Het is nu vr dec 14, 2018 12:48 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vreemde dromen
Geplaatst: do nov 24, 2016 10:07 am 

Hoihoi,

Sinds ik zwanger ben heb ik zulke bizarre dromen. Normaal gesproken dan kan ik zelf, tijdens het dromen, bedenken wat dingen betekenen voor mij, maar dit keer werd het me te lastig.

Ik werd achterna gezeten door een paard en een wolf. Ik wou namelijk mijn bloem terug die, als ik ervoor ging zingen, mij liet vliegen. En ik wilde alleen maar vliegen! Het paard en de wolf wilden dat ik bij hen bleef. Ze hielden zoveel van mij. De bloem had ik, voor even, in een tas gedaan en deze was gestolen door een kraai. De kraai maakte een looping en liet de tas op de grond vallen. Toen kon ik de bloem pakken en snel wegrennen. Al rennend zong ik en vloog weg.

Wat betekent dit? :P XD

Warme groet, Maartje

Berichttitel: Re: Vreemde dromen
Geplaatst: do nov 24, 2016 11:36 pm 

Wauw wat een sprookjesachtige droom!
Ik had tijdens mijn laatste zwangerschap ook de meest vreemde dromen.
Deze klinkt alsof je heel graag iets wil, maar veel weerstand ondervind. Uiteindelijk bereik je toch wat je wil. Dat lijkt me positief. Misschien is er iets in je leven dat je als moeizaam ervaart?
Vliegen in dromen staat meestal voor controle hebben over je eigen leven, en uitdagingen durven aangaan, dacht ik. Een zwangerschap is natuurlijk een enorme uitdaging... :)
Droom je vaak over dieren? Dat lijkt me heerlijk. Ik droom voornamelijk over gebouwen en over het OV. :cry:

Geplaatst: ma nov 28, 2016 10:04 am 

Ha Freda,

Ik droom over van alles en nog wat. Over wat ik die dag/dagen heb meegemaakt en over dingen uit het verleden. Soms over nieuwe dingen die nog moeten gebeuren. Dromen over dieren heb ik erg veel, maar ook over mensen, gebeurtenissen van het nieuws etc. Ik droom altijd bewust en vlieg van de ene droom over naar de andere. Het zijn net films. ^^' Dol op dromen! <3

Geplaatst: do dec 01, 2016 10:51 pm 

Dat klinkt heel spannend, dromen alsof het films zijn!
Ik heb twee keer voorspellende dromen gehad. In die dromen voorspelde ik een stripalbum dat nog uit moest komen, van een serie die ik helemaal niet leuk vind... :? Niet erg nuttig dus.
Bedoel je met bewust dromen, dat je zelf kan bepalen of je wakker wordt of naar de volgende droom gaat? Dat kan ik ook, en soms stuur ik ook zelf de dromen. Meestal kies ik er dan voor om te dromen over een van mijn eigen verhalen. Ik heb al jaren amper nachtmerries meer omdat ik mezelf dan gewoon wakker maak. :)
Meestal zijn mijn dromen vrij saai. Vanacht had ik toevallig een spannende droom. Het begon als een gewone droom over een busrit maar toen bleek dat er aliens langs vlogen in ruimteschepen. :D

Geplaatst: zo dec 04, 2016 10:41 am 

hahahah Aliens! Ja, daar droom ik ook veel over! Lieve en ehmm minder prettige figuren! Ik bedoelde inderdaad dat ik zelf kan kiezen of ik wakker wil worden of niet, maar vaak wil ik niet opgeven (tijdens een minder leuke droom) en erachter komen hoe de boodschap wordt bedoeld. Dan dender ik door. Soms niet altijd heel fijn, maar ik ben zo nieuwsgierig! :P *Hoe was het ook alweer....? Wie z'n billen brandt.... ;)

Vanacht gedroomd over mijn fiets, m'n ex die nog niet over me heen was en mannen die heel erg verkeerde dingen met vrouwen deden. - Dat laatste verwacht ik over een half jaar ongeveer in de krant. Iets met dieren en mensen. Super goor... :( :( :( Er zijn zulke gestoorde figuren op deze planeet aanwezig!

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur