Het is nu vr jun 22, 2018 8:04 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: re: Een séance met Halloween
Geplaatst: za sep 24, 2011 9:10 pm 

Alles wat je uitnodigt blijft.
Het is niet voor vermaak.

Liefs Enigma

Berichttitel: re: Een séance met Halloween
Geplaatst: zo sep 25, 2011 10:39 pm 

In dat gevaal laat één komen aangekleed als madam Blavatski, één als weduwe, één ander als Rasputin, jij als medium, en gebruik zelf het fles wijn! Paar pindas, chips, meer wijn, pompoenen... maar ga niet de "creepy" in... doe maar iets leuks. Ik weet het niet. Mijn stome mening.

Berichttitel: re: Een s�ance met Halloween
Geplaatst: ma sep 26, 2011 7:52 am 

Weten jullie dat jullie beginnen klinken als ieder andere religie die met een mopje in de krant is gekomen?

Ik zou wel zeggen, Thjazi, dat je beter duidelijk informatie inwint over wat wel en niet 'kan' in die zin dat het gevaarlijk kan zijn. Ik heb ook ooit eens voor de grap glaasje-draaien gedaan en heb toen de schrik van mijn leven opgedaan. Het heeft mij wel op het heksenpad gebracht, maar ik heb wel 10 jaar lang ontkent dat geesten bestaan puur uit schrik... Enfin, ik wil het maar even meegeven.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur