Het is nu ma jun 25, 2018 4:59 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Whatsapp Groep
Geplaatst: ma jun 16, 2014 6:52 am 

:oops: Wat is een 'whatsapp' ? :oops:

Geplaatst: ma jun 16, 2014 10:04 am 

Klinkt heel gezellig, maar ik hoop dat mijn telefoon dan niet om de minuut aan het trillen slaat...? Want dan wordt het me te veel van het goede. :p Ik zal je wel pm'en dan merk ik het vanzelf :)

Geplaatst: ma jun 16, 2014 10:07 am 

panthea schreef:
:oops: Wat is een 'whatsapp' ? :oops:

Whatsapp is een communicatiemiddel op je telefoon, waarmee je met contactpersonen kunt chatten. Een soort sms'en, alleen gaat het via internet. Je kunt in whatsapp ook een groep van personen samenvoegen, en dan kun je dus eigenlijk groepschatten via je telefoon.

Geplaatst: ma jun 16, 2014 11:39 am 

Ik vrees dat je dan toch een erg apart groepje krijgt en dat het forum minder druk is. Zou jammer zijn....
Ik wil graag discussies meelezen, maar whatsapp gaat me te ver. Ik wil gewoon als ik tijd hebben ff op het forum kijken en niet steeds appies hebben.

She is the Goddess of all that is

Geplaatst: ma jun 16, 2014 12:53 pm 

Ik ben het ermee eens dat dit whatsapp-initiatief niet ten koste van drukte op het forum mag gaan. Voordeel van het forum is dat mensen langere verhalen kunnen typen, langer kunnen nadenken over wat anderen zeggen voor ze erop reageren enz. Geeft meer mogelijkheid tot diepgang en iedereen kan het op z'n eigen tijd lezen.

Geplaatst: ma jun 16, 2014 9:18 pm 

Mijn telefoon kan geen apps aan, en dat vind ik eigenlijk wel lekker rustig.

Geplaatst: di jun 17, 2014 7:38 am 

De mijne ook niet, Phaedrus en zo heb ik het graag.
Neen, geen whatsapp groep dus voor mij, maar fijn voor wie er wél van houdt.

Geplaatst: do jun 19, 2014 4:02 pm 

Tot nu toe heb ik niemand horen klagen over de 'Belise Chat' knop die hierboven staat.

De Whatsapp groep dient tot praktisch hetzelfde doel. Als je geen zin hebt om elke dag in contact te staan met mensen van dit forum ( dus ook op momenten dat je er geen zin in hebt) dan kan ik dat best begrijpen. En als je het niet wil moet je het ook zeker niet doen. Alleen ik snap niet waarom een chat ten koste zou gaan van het forum...

EDIT: Bij het nalezen vind ik dat ik zelf niet zo heel erg vriendelijk overkom. Zo bedoel ik het niet. :mrgreen:

Geplaatst: do jun 19, 2014 5:34 pm 

Anansi schreef:
Tot nu toe heb ik niemand horen klagen over de 'Belise Chat' knop die hierboven staat.

De Whatsapp groep dient tot praktisch hetzelfde doel. Als je geen zin hebt om elke dag in contact te staan met mensen van dit forum ( dus ook op momenten dat je er geen zin in hebt) dan kan ik dat best begrijpen. En als je het niet wil moet je het ook zeker niet doen. Alleen ik snap niet waarom een chat ten koste zou gaan van het forum...

EDIT: Bij het nalezen vind ik dat ik zelf niet zo heel erg vriendelijk overkom. Zo bedoel ik het niet. :mrgreen:

Omdat het de hele tijd gebeurt. Ik wil ook niet onvriendelijk overkomen maar de laatste tijd is het wel zo dat er héél veel mensen van het forum verdwenen zijn om eigen groepjes en zo van die dingen te vormen. Het lijkt haast wel alsof het forum een medium is om mensen te ontmoeten die hetzelfde willen en om dan met die mensen privé af te spreken. Ik heb daar absoluut geen problemen mee, zulke groepjes kunnen heel leuk zijn maar het is ontzettend zonde dat het ten koste van het forum gaat want veel van die mensen (ik zeg niet iedereen) komen dan hier gewoon nooit meer kijken.

Dat is gewoon mijn kijk erop he, niet meer of niet minder. Zelf zit ik ook in een jaarfeestgroep maar toch kom ik hier nog steeds online en ik ken er nog meer op het forum hier die naast het forum ook een groep hebben, zelfs online, maar toch hier nog steeds komen en dan heb ik er zo geen probleem mee.

groetjes Hibou

Geplaatst: do jun 19, 2014 5:41 pm 

Ik heb werkelijk geen idee wat mensen buiten het forum om doen, dus ik kan daar niks over zeggen. Maar er zitten op dit moment 6 mensen in de whatsapp groep en iedereen is nog hier.

Als iemand besluit hier weg te gaan, is dat volledig zijn eigen keuze imo, daar kun je een whatsappchat niet de schuld van geven..

En m'n buurjongen heeft een mondharmonica gekregen, wat mijn oren zeer onprettig vinden.. Ik dacht ik meld het maar even :mrgreen:

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur