Het is nu di jun 19, 2018 1:47 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Universitair onderzoek
Geplaatst: wo dec 02, 2015 9:16 pm 

Dag beste mensen,

willen jullie mij helpen met mijn master thesis over de spirituele werelden in wicca en hekserij? (Ik studeer anthropologie aan de UCL). Ik heb nodig:

1) een tekening (liefst, mag in paint of een afbeelding van het internet) of beschrijving van jullie wereldbeeld (denken dat er verschillende 'lagen' zijn of dimensies... bv. fysiek, astraal, spiritueel, elfenrijk, dodenrijk...
2) uitleg over hoe jullie die tegenover elkaar plaatsen of van elkaar onderscheiden.
3) hoe jij jezelf beschrijft (heks of wiccan? bepaalde stroming of eclectisch?) en je leeftijd

AUB massaal reageren, je hoeft er niet per se superveel moeite in te steken!
Graag mailen naar ippolito_celia@hotmail.com,
vragen altijd welkom

Superbedankt!!!
Celia

Berichttitel: Re: Universitair onderzoek
Geplaatst: do dec 03, 2015 8:32 am 

Dit soort dingen zouden veel makkelijker zijn als je een enquete maakt, want wat je nu vraagt is (iig in mijn geval) een erg lang verhaal waar ik niet echt zo veel tijd voor heb om allemaal uit te typen.

Berichttitel: Re: Universitair onderzoek
Geplaatst: zo jan 03, 2016 9:57 pm