Het is nu di dec 11, 2018 11:08 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Litha komt er weer aan!
Geplaatst: vr jun 17, 2016 9:17 am 

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal al wel weten, en anders zegt de titel het wel, komt Litha er weer bijna aan!
Hebben jullie al ideeën?

Mijn idee is om maandag een strandwandeling te gaan maken. Ik woon niet dicht bij het strand dus ik kom er bijna nooit, dus heb echt zin om dat weer een keer te doen! Ik heb net gisteren al mijn toetsen afgerond en mijn propedeuse gehaald, en heb nu dus al heerlijk vakantie. Ik verwacht eigenlijk dat er maandag niet erg veel mensen op het strand zullen zijn, dus misschien als ik de moed heb, dat ik wat spullen meeneem en een klein ritueel ga uitvoeren ^^.

Verder ga ik de zaterdag erna nog samen met @Lisantjuh nog samen wat doen, maar de concrete plannen moeten nog komen ;)

In elk geval, alvast een fijne Litha allemaal!
X

Berichttitel: Re: Litha komt er weer aan!
Geplaatst: vr jun 17, 2016 1:58 pm 

Dit weekend na ik naar een festival in België met heel toepasselijke naam: Lithafest!
Dinsdag ga ik ook naar het strand (woon ook veel ver dus altijd leuk om eens aan het strand te zijn) om daar mee te doen aan een Yoga-les met Amaris.
En dan gaan we ook nog een "echte" Litha-viering doen bij Amaris samen met Elora, Luna en Erik (en nog andere mensen die niet op het forum zitten).

Nu hoop ik enkel nog op goed weer!

Geplaatst: vr jun 17, 2016 2:07 pm 

Oh dat klinkt echt supergezellig! Heel veel plezier overal!!!! :) :)
En inderdaad, hopelijk goed weer! Het hoeft van mij absoluut niet warm te zijn, liever niet zelfs, maar als het zo hard regent als vandaag zou het jammer zijn ;) Maar ook dan vermaak ik me wel ^^

Geplaatst: vr jun 17, 2016 9:55 pm 

MM

Ik vier het in mijn eentje . Ga genieten van de langste dag . In die nacht mag je een harte wens doen .
Die verklap ik wel niet . Ik ga van mijn wierook genieten , en met goed weer in de tuin genieten .
Misschiens nog wat tuinieren om goed met de aarde verbonden te zijn , en me goed te aarden .Me bewust te zijn wat voor schatten Moeder Aarde ons schenk . Dat we hier iedere dag te eten hebben .En ons voor niks hoeven te ontberen .Misschiens ga ik naar de bos . Ik zie wel hoe het gaat lopen .
Ik neem het zoals het komt .
In ieder geval : Ik wens je een vrolijke Midzomernacht .

BB lady wellness

With love lady wellness

Geplaatst: za jun 18, 2016 1:45 pm 

:) Ik ga een ritueel doen dat we met onze online coven aan het maken zijn! Daarnaast wacht ik heel even af hoe mijn nieuwe tattoo geneest en als dat vlot gaat ga ik ook nog iets doen in het bos.

En zoals Hibou al zegt gaan we met een groepje Litha vieren bij Amaris :)

Geplaatst: ma jun 20, 2016 3:28 pm 

Ik zie m'n naam voorbij komen :P Ja inderdaad.. Litha wordt hier op verschillende manieren gevierd.

Ik ga thuis een ritueel doen vanuit de online coven die we onlangs hebben opgestart.
Daarnaast ga ik dinsdag naar Zandvoort om mee te doen aan een yoga sessie. Internationale yoga dag is het dan, Litha, strand... klinkt goed! En leuk om Hibou daar ook te treffen!
En 3 juli (is toch ook al bijna) doen we een Litha viering bij mij thuis. Komen een paar mensen al logeren en dat wordt vast heel gezellig :D Ik zat te denken aan vuur, muziek, dans, kruidenbuideltje maken en nog veel meer (maar dat houd ik nog even een verrassing!)

"Wat als je nou een keuze hebt gemaakt waar je niet blij mee bent?" - "Dan moet je proberen die keus te herstellen." - "Maar wat als je het niet meer kunt herstellen?" - "Dan zul je er mee moeten leren leven."

Geplaatst: ma jun 20, 2016 5:28 pm 

haha ik ben benieuwd meid! Niet vergeten dat we de wensen van onze yule wenstak gaan evalueren;) Kunnen we misshgien ook met ons tweetjes doen als dat handiger is.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur