Het is nu di jun 19, 2018 5:33 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: re: kruiden voor acne
Geplaatst: vr nov 12, 2010 7:11 pm 

---Origineel geplaatst door: Selena---
Deze reactie is voor Athla wat laat, maar voor onderen die toevallig nog eens op dit onderwerp terecht komen heb ik nog een tip: stomen met tea tree olie. In een kom gekookt water gieten, een paar druppel tea tree olie erbij en dan zo'n 10 minuten stomen. Tea tree heeft een antiseptische werking, oftewel bacteriedodend.

Selena

Er is van kruidvat een teatree dagcreme en deze is erg prettig bij een onzuivere huid.

Geplaatst: di nov 30, 2010 5:53 am 

Mijn dochter 11 jaar drinkt vaak brandnetelthee en haar puistjes worden zeker minder....

Volgens mij wordt de pil diane al heel lang niet meer voorgeschreven.

Ik zweer nog steeds bij de pil ik heb een vrij zware omdat ik anders tussentijdse bloedingen heb.

En de meeste slikken micriginon 30 ik gebruik al jaren marvilon..
Al werkt hij niet altijd tegen de puistjes

Geplaatst: vr apr 15, 2011 4:35 pm 

Calendulacrème vermengd met een drupje lavendelolie van volatile
Wanneer iemand echt behoorlijk acné heeft, drink dan 's morgens (voor het eten!) en 's avond voor het slapen gaan een glas warm water: gekookt water af laten koelen of gekookt water met wat koud water erdoor. Dit heeft wel even de tijd nodig, maar werkt goed.
Producten van dr van der Hoog, is bij oudste op het ogenblik eigenlijk al voldoende.

Berichttitel: Re: ->Bericht: kruiden voor acne
Geplaatst: ma jun 18, 2012 9:36 pm 

Op zo'n vroege leeftijd acne krijgen is echt ROT. Heb het zelf ook al dik 10 jaar en heb ook zo wat alles geprobeerd.. Alle soorten kruiden, trucs, medicatie zelfs (op een bepaald moment was het ZO erg dat ik amper nog naar buiten wou). Maar Aloë Vera en water en daar boven je gezicht met een handdoek over doet al veel wonderen voor het reinigen van de poriën..

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur