Het is nu do mei 24, 2018 4:52 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Relatie wiccan en christen
Geplaatst: zo maart 08, 2015 9:17 pm 

beter gelukkig dan ongelukkig eah mijn schoonzus valt ook op vrouwen maar ze is wel als een christen opgevoed kerk en communies, zij had ook eerst relaties met mannen maar ze voelde zich nooit 100% in die relaties en nu ze met een vrouw samen is schijnt ze meer zelfvertrouwen uit en je ziet ook dat ze zodanig gelukkig is dan toen ze met de mannen was;
Maar haar laatste relatie met het mannelijke geslacht was een goeie relatie maar de jonge cijferde zichzelf helemaal weg, om haar gelukkig te maken maarja.
zij heeft het dan gedaan gemaakt omdat ze haar zelf niet 100% gaf.

en wat relaties of vriendschappen met volle christenen betreft;
mijn vader was een mormoon (zwaar gelovig dus) maar sinds de dood van mijn zus zo een 14 jaar terug weet hij niet meer hoe hij in iets moet geloven; waardoor hij blij is dat ik terug, ook al is het in deze richting, dat ik terug in iets geloof. hij kent trouwens een hogepriesteres in dit kantje.
mijn moeder die is atheist (gelooft in geen god); maar neemt mij zoals ik ben.
mijn broertje ook atheist; pest mij er mee en vind het raar maar neemt mij ook zoals ik ben,
mijn grote broer en mijn 2 andere zussen weten niet van mijn beslissing;
mijn zus was ook kortstondig dit pad op gegaan maar heeft dan dingen meegemaakt die haar beangstigden om hierin verder te gaan maar ze was toen ook op dat moment kwetsbaar dit was zo een 10 tot 11 jaar terug dus niet lang na de dood van onze grootste zus; en het zou haar beangstigen als ze dit van mij wist en ze zou waarschijnlijk denken dat ik haar na wil doen niet tegestaande dat ze dit niet meer doet; maar zij kwam met de zwarte kant in aanraking, ik zet mijn krachten op grijs die werken het krachtigst;

mijn beste vriendin ook opgevoed als christen neemt mij hoe ik ben we kunnen er zelfs open over praten.

mijn christelijke klanten (ik werk als huishoudhulp dus kuis ook bij oudere mensen of zwaar christelijke mensen) weten dit niet bij deze personen draag ik mijn pentagram ook niet om mijn hals maar steekt hij veilig en onzichtbaar in mijn broekzak.

aantal jaar terug voor mijn 18de verjaardag met mijn moeder naar een juwelenwinkel geweest.
daar heb ik een ketting uitgekozen die mij sinds toen beschermde;
dit was nog geen pentagram maar nu heb ik deze ketting aan mijn pentagram gelinked voor dubbele bescherming;

ik draag ze nu beiden tegelijk;

zware tijd,
hoop,
licht,
op de loop,
liefde op het eerste zicht.
de waarheid blijft verborgen,
verborgen door de staat,
waarom leven de armen in ieder land op straat,
verdriet,
een traan,
een leven dat weer moet gaan.

Berichttitel: Re: Relatie wiccan en christen
Geplaatst: wo maart 11, 2015 12:57 pm 

Mijn vriend is ook christen, ik wiccan. bij ons merk je er niks van. Hij is zelfs bereid om dingen te leren en raakt geïnteresseerd in dingen zoals edelstenen en kruiden. Zijn ouders zijn ook christen maar (zo ver ik weet) vinden ze het helemaal prima. soms zitten we zelfs te kibbelen over of we nou gaan trouwen in een kerk of dat het een handfasting wordt (waar mijn voorkeur naar uit gaat natuurlijk ;)

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur