Het is nu wo nov 14, 2018 2:18 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vervloekt?
Geplaatst: ma dec 16, 2013 9:13 pm 

Hey mensen.
Ik ben nu pas op het forum maar ik heb al van alles gezien van bijvoorbeeld "Echte vloeken kom je niet snel tegen" en "Als iemand een ander vervloekt zonder een echte reden krijgt die het vier keer zo hard terug".
Mijn overbuurvrouw is waarschijnlijk een meester heks.
Ik en me moeder hebben al ons hele leven contact met bijvoorbeeld geesten, nu werd mijn moeder precies 1 dag van te voren gewaarschuwd voor haar dat ze (17 december) exact 1 jaar geleden een vloek had uitgesproken en dat ze dan toeslaat.
Maar daarvoor zeiden ze iets anders (volgens haar engelen) dat de antwoorden op mijn kamer liggen en toen trefde we echt rare dingen aan, als je goed naar de muur keek zach je 3 mensen waarvan 1 de buurvrouw was, toen me moeder weer wou gaan slapen werd haar iets gezegd "Ik dochter van Satan verklaar Veronika Elixer Mayer tot Meester Heks" en toen voelde ze echt hele rare energie.
Ook was er ongeveer een half jaar geleden ging ze slapen en kwam er zach ze een zwart persoon staan, ze denkt ook dat zei dat was, de reden waarom we (waarschijnlijk) vervloekt zijn is omdat ze wraak wou, we hadden haar opgegeven voor Mijn Leven in Puin toen we het nog niet van haar wisten.
We probeerde haar te helpen en ze had toen zelf de keuze om te zeggen of ze mee wou doen of niet.
Maar hoe dan ook, we hebben al het hele jaar ongeluk en we voelen ons gewoon niet veilig meer in ons eigen huis omdat we allerlei kwade energieën voelde, ook altijd als ik langs haar huis loop of als ik boven ben als ik bijvoorbeeld ga slapen dan voel ik me gewoon begluurd van echt alle kanten.
Dat is ook een reden waarom ik op het forum ben me zelf kunnen verdedigen in zoon tijden als dit.
Als iemand mij en me broertje van 4 kan helpen zou dat erg fijn zijn.

- Mvg Joel.

Berichttitel: Re: Vervloekt?
Geplaatst: ma dec 16, 2013 9:17 pm 

Ik ben de naam vergeten het was volgensmij iets van Ik Jezebel dochter van Satan.

Geplaatst: di dec 17, 2013 1:07 am 

Ik zou hier vooral met een professional over gaan praten.

Geplaatst: di dec 17, 2013 8:23 am 

Sorry, maar dit klinkt als 'Satanic Panic'.

Je kunt jezelf beschermen (google zit vol met dit soort rituelen, zoek maar), maar heksen geloven niet in de Duivel, dus wij hebben daar geen rituelen voor.

She is the Goddess of all that is

Geplaatst: di dec 17, 2013 3:47 pm 

Er zijn genoeg heksen die wel in de duivel geloven hoor :)

Ik kan je helaas niet helpen hiermee, maar misschien kunnen we iets voor je betekenen wat betreft bescherming?

Geplaatst: di dec 17, 2013 4:07 pm 

dit lijkt me iets voor the bible (de persoon zegmaar, hij zij dat hij er veel van wist, weet niet zeker of hij nu dan al verwijdert is maar oke), ik kan hier echt helemaal niet mee helpen, het spijt me echt heel erg. Veel succes x

Geplaatst: di dec 17, 2013 4:26 pm 

Dit is meer exorcismewerk. Ik geloof er niet in (nee echt niet, sorry) en het is ook niet iets waar de moderne heks zich mee bezig houdt.
De duivel en zijn demonen zijn kersteningen van oude goden en kunnen dus de facto niets met de moderne hekserij te maken hebben.

Geplaatst: di dec 17, 2013 4:27 pm 

Vind het wel toevallig: 2x een Joel in korte tijd, en ook nog allebei in de christelijke hoek.

Geplaatst: di dec 17, 2013 4:40 pm 

Beste Joel,

Iemand "vervloeken" is een stuk simpeler dan de meeste mensen denken. Satan heeft er niets mee te maken. Er zijn ook geen ingewikkelde rituelen bij betrokken (tenzij iemand dit voor zichzelf nodig heeft om zich goed te kunnen concentreren).

Het belangrijkste is om ergens rustig te gaan staan/zitten, en dan alle woede/haat en negatieve gevoelens uit je systeem te krijgen, door ze naar je beoogde slachtoffer te sturen. Vervolgens werkt het het beste als je het aan je slachtoffer vertelt, en als deze persoon er dan niet in gelooft.

Als ik dit zo lees, geloven jullie er wel degelijk in, en dus genieten jullie sowieso al een behoorlijke bescherming ertegen. Sowieso betwijfel ik of het werkelijk om een vloek gaat. Het ziet ernaar uit dat het eerder om ronddwalende negatieve energieën gaat, die jullie het leven zuur maken. Probeer eens een rituele reiniging of iets dergelijks. Dat "dochter van Satan"-ding is verwaarloosbaar. Waarschijnlijk geloven jullie wel in god/satan, en daar zou een kwalijke energie misschien wel misbruik van kunnen maken. Nog een optie is dat jullie jezelf dingen aanpraten en dan dingen zien die jullie willen zien. Niet beledigend bedoeld hoor ;)

Ik ben zelf totaal niet spiritueel trouwens, en ik ben zeer sceptisch wat dergelijke dingen betreft, maar toch.. Zelf ben ik Modern Satanist. Ik ga het niet wéér helemaal uitleggen, zie modernchurchofsatan.com. Belangrijkste puntjes: ieder mens = zijn/haar eigen god, geen goden buiten onszelf (dus geen satan, geen god, etc.), satan = symbool voor het accepteren van geen enkele autoriteit buiten jezelf, symbool voor het vervullen van alle persoonlijke ambities en symbool voor onafhankelijkheid.

We kennen wel rituelen, maar deze bestaan dus voornamelijk uit het focussen en sturen van de eigen wilskracht, niet een of andere verzonnen kracht van buitenaf. Ieder mens kan het, als ze er even de tijd voor nemen. De rituelen eromheen die o.a. de Church of Satan wel eens uitvoert, zijn puur bedoeld als een soort van "toneelstuk" (vaak ook om publiciteit te krijgen en mensen te choqueren, dat is satanistenhumor).

Hopelijk heb je hier wat aan :)

Grtz,

Emiel

PS: Nu ik er zo over nadenk is er een dingetje dat mij nogal stoort. Satan heeft niets met hekserij te maken. Het klinkt nogal denigrerend en minachtend om heksen/paganisten met satan te associëren. Die gedachtegang komt op mij over als christelijke indoctrinatie. De mensen die ik hier ken zijn door en door goed, en zullen nooit bewust een ander kwaad doen. Vandaar ook dat de algemene strekking van de reacties tot nu toe is dat niemand je verder echt kan helpen hier ;)

PPS: Zoals ook de moderators je zullen zeggen, is het wel zo netjes om je even voor te stellen in het "Wie-wat-waar"-topic. Dat geldt voor iedereen die hier nieuw is :)

Geplaatst: di dec 17, 2013 8:30 pm 

Bedankt iedereen, sorry dt ik een topic met eerder een groot verhaal van hoe en wat en weinig informatie over de "Vloek" zelf heb maar ik houd me de laatste tijd wel veel bezig met magie maar dat betekend nite dat ik er al alles of veel van weet :P
Emielio500 schreef:
Beste Joel,

Iemand "vervloeken" is een stuk simpeler dan de meeste mensen denken. Satan heeft er niets mee te maken. Er zijn ook geen ingewikkelde rituelen bij betrokken (tenzij iemand dit voor zichzelf nodig heeft om zich goed te kunnen concentreren).

Het belangrijkste is om ergens rustig te gaan staan/zitten, en dan alle woede/haat en negatieve gevoelens uit je systeem te krijgen, door ze naar je beoogde slachtoffer te sturen. Vervolgens werkt het het beste als je het aan je slachtoffer vertelt, en als deze persoon er dan niet in gelooft.

Als ik dit zo lees, geloven jullie er wel degelijk in, en dus genieten jullie sowieso al een behoorlijke bescherming ertegen. Sowieso betwijfel ik of het werkelijk om een vloek gaat. Het ziet ernaar uit dat het eerder om ronddwalende negatieve energieën gaat, die jullie het leven zuur maken. Probeer eens een rituele reiniging of iets dergelijks. Dat "dochter van Satan"-ding is verwaarloosbaar. Waarschijnlijk geloven jullie wel in god/satan, en daar zou een kwalijke energie misschien wel misbruik van kunnen maken. Nog een optie is dat jullie jezelf dingen aanpraten en dan dingen zien die jullie willen zien. Niet beledigend bedoeld hoor ;)

Ik ben zelf totaal niet spiritueel trouwens, en ik ben zeer sceptisch wat dergelijke dingen betreft, maar toch.. Zelf ben ik Modern Satanist. Ik ga het niet wéér helemaal uitleggen, zie modernchurchofsatan.com. Belangrijkste puntjes: ieder mens = zijn/haar eigen god, geen goden buiten onszelf (dus geen satan, geen god, etc.), satan = symbool voor het accepteren van geen enkele autoriteit buiten jezelf, symbool voor het vervullen van alle persoonlijke ambities en symbool voor onafhankelijkheid.

We kennen wel rituelen, maar deze bestaan dus voornamelijk uit het focussen en sturen van de eigen wilskracht, niet een of andere verzonnen kracht van buitenaf. Ieder mens kan het, als ze er even de tijd voor nemen. De rituelen eromheen die o.a. de Church of Satan wel eens uitvoert, zijn puur bedoeld als een soort van "toneelstuk" (vaak ook om publiciteit te krijgen en mensen te choqueren, dat is satanistenhumor).

Hopelijk heb je hier wat aan :)

Grtz,

Emiel

PS: Nu ik er zo over nadenk is er een dingetje dat mij nogal stoort. Satan heeft niets met hekserij te maken. Het klinkt nogal denigrerend en minachtend om heksen/paganisten met satan te associëren. Die gedachtegang komt op mij over als christelijke indoctrinatie. De mensen die ik hier ken zijn door en door goed, en zullen nooit bewust een ander kwaad doen. Vandaar ook dat de algemene strekking van de reacties tot nu toe is dat niemand je verder echt kan helpen hier ;)

PPS: Zoals ook de moderators je zullen zeggen, is het wel zo netjes om je even voor te stellen in het "Wie-wat-waar"-topic. Dat geldt voor iedereen die hier nieuw is :)

Heb een topic aangemaakt, de reden waarom ik het niet deed was omdat ik niet echt veel over mezelf te vertellen had.

PS: Ik heb zelf ook geen idee maar wat ik wel weet is sinds we het weten en maatregelen genomen hebben voel ik mezelf wel al beter.
:heks:

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur