Wow zeg, best heftig hoe het gegaan is. Bedankt voor de suggesties!
Gisteravond is het mij (eindelijk) gelukt te aarden. Met een visualisatie die ik zelf aan elkaar geplakt/bedacht hebt met stukjes van anderen. Vanochtend voor ik naar mijn werk vertrok besloot ik dit te proberen om die blokkade weg te nemen. Dat lukte dus, ik voelde ineens een groot deel van de spanning uit mijn buik wegtrekken, voelde zo raar. En toen kreeg ik het he, ik ben zooo ziek geweest vandaag... Binnen 1 a 2 uur na die visualisatie kreeg ik enorm pijn in mijn bovenlijf, steken in mijn maag en voelde het alsof bij de minste beweging en ademhaling mijn beide longen, borst en keel verkrampten. Ik probeerde mijn gezicht neutraal te houden maar volgens mijn collega trok ik helemaal wit weg... Elke ademhaling deed zo zeer... Dit heeft zeker 4 a 5 uur geduurd, ik hield amper eten of drinken binnen... Gelukkig heb ik heeele lieve en fijne collega's als ik iets moest doen waar ik bijvoorbeeld trap voor moest lopen deden hun het voor ik er aan toe kwam en ze hielpen mij met de lastige klanten die ik mentaal dus ietsje minder aan kon. Einde van de werkdag werd het wat minder, alleen nog gevoelig.
Nu ben ik net thuis van schetsclub en dansen en ik voel mij zo anders. Alle rot gevoel is weg en het voelt alsof ik veeeel meer energie in mijn lijf heb zitten, straks dus maar weer aarden.
Ik had het er met een vriendin over dat dit best verband zou kunnen hebben gehouden met het (gedeeltelijk) weggaan van die blokkade, misschien dat mijn buik/bovenlijf ineens veeel meer energie kreeg dan in de afgelopen jaren en het dit niet direct aankon? Ik weet niet of dit kan maar het viel mij dus op dat de plek waar ik de meeste spanning van de blokkade ervaarde het gevoelig bleef naderhand...
Enfin dat was een heftige klap die ik even kreeg vandaag maar als dat het was kan het alleen maar beterworden toch?
liefs,
|