Het is nu za dec 15, 2018 7:23 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: afscherming?
Geplaatst: do maart 10, 2016 11:11 am 

Ik werk via een uitzendbureau in de zorg.
Ik blijf doorzoeken naar vast werk ,maar voor nu werk ik in verschillende huizen als inval dus.
Steeds als ik een bepaalde vrouw heb geholpen dan voel ik mij daarna ziek.
Ik voel ook weerstand van mij naar die vrouw toe.
Ik wil haar uit mijn buurt hebben ,maar dat kan natuurlijk niet door mijn werk.
Ze is naar mijn idee geen energie eter ,maar ze maakt mij wel ziek.
misselijk en keelpijn e.d.
Ik kan natuurlijk niet gaan zeggen dat ik haar niet helpen wil.
Ze zien mij al aankomen.
"Ik wil die vrouw niet helpen ze maakt mij ziek."

Ik moet dus iets vinden waardoor ik niet meer zo gevoelig ben voor haar.
Totdat ik nieuw werk heb.
Ik heb alle standaard dingen al geprobeerd van visualisaties e.d.
Ook reinig ik mij extra nadat ik bij haar ben geweest ,maar het is steeds vergeefs.

Weet iemand een spreuk oid dat ik mij beter kan afschermen voor haar, zodat ik wel haar kan verzorgen ,maar zelf niet ziek word van haar.
En wel iets voor mij en niet voor haar.
Daar heb ik geen toestemming voor van haar en zal ik dus ook niet uit gaan voeren.

Berichttitel: Re: afscherming?
Geplaatst: do maart 10, 2016 12:38 pm 

Hallo Metooin,

Ik weet het zelf niet maar zal iemand vragen die dit volgens mij wel weet.
Ze werkt niet met spreuken maar met sturen of juist tegenhouden van energie, geen idee of dat in tekst te leren is, ze heeft er zelf een mentor voor die haar dit heeft geleerd.

Als ik iets weet kom ik bij je terug hierover.
- edit - ik heb al antwoord gekregen

Wat ik deed en doe om me af te schermen is idd visualisatie, een bel of glazen bol om je heen denken en alles buiten die bel/bol laten.
En een gesloten houding, voeten en handen gekruist, dan neem je ook niets op.
Wat ook mee kan helpen is jezelf een zon voor te stellen.
Die zon is alleen voor jou.
In gedachten moet je dan die gele, warme zon zien en iedereen die in jouw zon zit of wil er buiten zetten net zolang dat je er alleen in bent.
Dat geeft ook ruimte voor jezelf.
Oh ja, en nadat je iets opgepakt hebt van iemand je handen onder koud water afspoelen.

Hoop dat dit helpt

Geplaatst: do maart 10, 2016 8:14 pm 

Energetische koorden (voor het gemak in het Nederlands). Wanneer je wat meer ervaren bent kun je de verbinding van te voren stoppen. Energie liegt namelijk niet en dus weet je snel of het met jou resoneert of niet. Wanneer iemand jou van alles verwijt en jij laat dat niet binnen, maar stuurt het terug, omdat die energie bij die persoon zelf hoort, word je er niet meer door beinvloed. Dit kost even tijd om het aan te leren en het in je systeem te laten integreren
http://www.ascensie.nl/hechtingskoorden2.htm

Geplaatst: do maart 10, 2016 9:07 pm 

Dank jullie voor jullie hulp.
Ik ga die dingen proberen.

Behalve het kruizen van handen en benen. :lol: Zo kan ik die vrouw niet helpen met wassen en aankleden. ;)
Wel goed ook om te onthouden voor andere momenten.

Geplaatst: vr maart 11, 2016 1:53 pm 

Ik heb niet heel veel ideeen maar je zou op zich een talisman kunnen maken met een hematiet (een beschermende steen), of een zakje bij je hebben met een hematiet, sage en nog iets anders wat je erbij wil doen. Ik weet niet precies hoe jij je voelt en je situatie eruit ziet, dus ik zou nu niet zo snel een specifieke bijpassende spreuk kunnen vinden.

Geplaatst: zo maart 13, 2016 4:11 pm 

ik heb geregeld kristallen bij mij ,maar in de zorg mag je niet echt sieraden om.
Voor hygiëne en veiligheid.
Dus het moet in mijn broekzak.

Alleen merk ik dat het dan minder krachtig lijkt te werken dan een ketting.

Je moet door dit werk ook de mensen aanraken dus in elkaars energieveld komen.
Daardoor pak je altijd energie op.
Het is haast onvermijdelijk.

Ik ga de tips uitproberen ,maar ik denk dat het uiteindelijk erop neerkomt dat ik na mijn werk een reinings ritueel moet gaan doen.

Bedankt allemaal voor de ideeen

Geplaatst: zo maart 13, 2016 4:52 pm 

Als ik gekke dingen zeg moet iemand mij maar corrigeren, maar in mijn huidige beleving van de wereld zou ik het als volgt aanpakken.

Ik ben niet zo bekend met spreuken en of ze echt effect hebben, maar heb gelezen en geloof ook wel dat je je eigen spreuk kan maken. De spreuk is bedoeld om je te helpen met je focus, een soort mantra dat rijmt en een, voor jou, lekker ritme aanhoud en dat gepast is met jouw spirituele beleving. Het gaat niet om de juiste woorden het gaat om focus en sturen van energie en dat bereik je met woorden die jou op de juiste manier raken.

Je zou zelf iets kunnen maken dat je dan kort voor je bezoek aan deze mevrouw voor jezelf uitspreekt om je te focussen, een spreuk gericht op het feit dat het niet jouw energie is, dat je die energie niet accepteert als de jouwe en niet opneemt.

Bijvoorbeeld

Oude krachten uit de natuur, sta mij bij het komende uur.
De energie hier brengt mij verdriet, niet voor mij, ik wil het niet.

Zo moet je iets vinden dat op jouw beleving aansluit, herhaal het als een mantra in je hoofd terwijl je focus legt op je eigen bescherming, bv tegelijk visualiseert hoe jouw bescherming tot stand komt tijdens het herhalen van de spreuk..je voelt het als het werkt maar om het te voelen moeten de woorden denk ik in lijn zijn met jouw beleving/emotie/spiritualiteit.

Als je het gepast vindt kan je na afloop een spreuk doen om de bescherming weer af te bouwen en de krachten, goden, of wezens danken dat ze je geholpen hebben. Dit hoeft dan minder op rijm en minder als Mantra, meer voor je mindset en ik vind het zelf altijd wel "correct" om te danken voor hulp. Blij dat het geholpen heeft, dank aan de krachten die je geholpen hebben hierbij, focus weer wat relaxter en weer open voor het goede in de wereld.

Je voelt het zelf het beste of deze methode voor je werkt of niet. Bij sommige spreuken voel ik een soort van flow, ik wil er bij gaan bewegen op het ritme van mijn spreuk en doe dat innerlijk dan ook, voel de energie bijna golven. Of het ook helpt kan ik nog niet bevestigen, ik hanteer al enkele weken met regelmaat een spreuk ergens voor maar de uitkomst daarvan ligt nog niet vast.

Geplaatst: zo maart 13, 2016 7:46 pm 

Metooin schreef:
ik heb geregeld kristallen bij mij ,maar in de zorg mag je niet echt sieraden om.
Voor hygiëne en veiligheid.
Dus het moet in mijn broekzak.

Alleen merk ik dat het dan minder krachtig lijkt te werken dan een ketting.

Je moet door dit werk ook de mensen aanraken dus in elkaars energieveld komen.
Daardoor pak je altijd energie op.
Het is haast onvermijdelijk.

Ik ga de tips uitproberen ,maar ik denk dat het uiteindelijk erop neerkomt dat ik na mijn werk een reinings ritueel moet gaan doen.

Bedankt allemaal voor de ideeen

Tijdens mijn studies met dieren mocht ik ook geen sieraden dragen maar ik had wel een manier voor stenen bij me te dragen zonder dat ze in de broekzak moeten.
Ik plakte ze vast met tape op mijn huid (van die tape voor de huid he). Werkte heel goed,
Kleine stenen plakte ik tussen mijn borsten vlak boven mijn bh, grotere stenen net eronder, tussen je ribben zegmaar. Of ook wel naast mijn heupbeenderen, naast de bolling van mijn buik.

Ik heb er nooit last van gehad als ik ergens tegenaan stootte of dat mensen het zagen. Je kan het eens proberen :)

Geplaatst: ma maart 14, 2016 12:00 am 

@grey en @ Hibou bedankt.

Ik kan niet tegen de pleisters ,maar kan natuurlijk wel kijken of ik het kristal aan mijn bh kan bevestigen of iets.

Ik vind het geen vreemd idee Grey om iets uit te spreken voor ik bij haar naar binnen ga.
Ik ga mij er eens in verdiepen.

Geplaatst: ma maart 14, 2016 11:27 am 

Ik ben bedacht ineens dat ik een aantal jaar terug begonnen was met een schaduwboek.
Ik was er alleen niet klaar voor en heb het boek weg gelegd.
Nu het boek op gezocht.
Kom ik invocaties tegen die ik zocht.
Hoe je je kunt afschermen en dergelijken.
Ook hoe je je huis kan zuiveren en en afschermen.
Ik ging dit weer uitvoeren en het bijzondere was dat alles er nog was alleen niet meer actief, omdat ik mijn energie er niet meer instak.
Dus alles weer geactiveerd en het voelt meteen fijner in huis.

Wat jullie beschreven staat er ook in en ook een krachtdier gebruiken.
Ik was helemaal vergeten dat ik dit dus eigenlijk wel wist.

Ik ga meteen het schaduwboek bij houden vanaf nu.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur