Het is nu wo nov 14, 2018 6:06 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Eigenaardige gebeurtenissen.
Geplaatst: za okt 22, 2016 8:20 pm 

Ik praat hier nooit, maar nu ben ik hulp nodig..

Ik heb een.. Laten we het vriendin noemen.
We kennen elkaar alleen digitaal door een forum.

Nu gebeuren er bij haar rare dingen..
Ze had vijf honden, haar favoriet is veelste vroeg overleden 2 jaar terug.
Ze werd heel ziek, tumoren. Bleken later gelukkig goedaardig maar moest wel geopereerd.
Ze besloot met 1 van haar honden te fokken en die hond kreeg na haar nest epilepsi.
(Dit zie je liever voor een nest i.v.m. erfelijk)
Ze kreeg later een nest van een andere hond.
2 pups overleden bijna direct en de pup die ze besloten te houden stierf met 10 weken oud.
Mij valt op dat elke hond die zij beschouwt als haar "favoriet" of eigenlijk de beste band met haar heeft, overlijd.

Ze gelooft zelf absoluut niet in hogere krachten en ze zal een aanbod om haar huis te reinigen bijv. Zeker weten afwijzen.

De vraag is eigenlijk, kan ik van ver af, zonder dat zij het weet iets doen?

Ik weet niet of het geesten, demonen, een vloek of iets anders betreft en dat maakt het lastig.

Mijn gevoel zegt echter wel heel duidelijk dat er iets bovennatuurlijks afspeelt daar.
Als ik me inspan op deze zaak krijg ik het woord jinx boven. Maar ik weet niet wat dat betekent.

Berichttitel: Re: Eigenaardige gebeurtenissen.
Geplaatst: ma okt 24, 2016 7:49 pm 

Hm dit is idd apart... Ik denk dat meerdere dit hebben gelezen en niet zeker weten wat te doen. Het lijkt me iets voor een ritualistisch werkje. Misschien dat je op wizardforums.com kan vragen. Ik was daar ook lid en er zijn veel serieuze magiers/heksen die veel bezig zijn met ceremoniele magie en veel meer afweten van vloeken of astrale wezens dan ik bijvoorbeeld. Ik hoop dat dit misschien ene beetje nuttig is :)

Geplaatst: za nov 05, 2016 8:33 pm 

Ik heb hier persoonlijk niets mee, maar wanneer je googled is er genoeg te vinden over Jinx.
B.v. https://www.google.nl/webhp?sourceid=ch ... e&start=10

Geplaatst: vr nov 18, 2016 9:32 am 

Ik begrijp dat je haar wilt helpen, maar wellicht gebeurd het om een grotere reden dan een negatieve energie o.i.d. Bij iedereen gebeuren dingen (vreselijke, afschuwelijke en pijnlijke) die uiteindelijk ervoor zorgen dat je groeit. Het is niet altijd de bedoeling dat iemand zich ermee bemoeit.

Het leven stroomt daar waar het kan gaan zoals water haar weg zoekt. Je komt naar de aarde met een heel "boek" vol levenslessen. Ze blijven terugkeren zolang je er niet van geleerd hebt. En veel worden alsmaar hardnekkiger om te "negeren".

Als ik jou was zou ik eerst goed nagaan of het het juiste is om je je ermee te "bemoeien". Voelt het goed om iets te veranderen in de energie in haar leven? Of is het beter om haar leed te verzachten, er voor haar te zijn en erover te praten? Mocht je toch iets willen doen op magisch gebied dan zou ik kaarsenmagie gebruiken. Stuur haar positiviteit in de simpelste vorm.

Het is de makkelijkste manier om magie te bedrijven. De kleur van de kaars helpt de boodschap te versterken en je kunt de kaars ook in oliën met een helpende olie.

Bijvoorbeeld een rode kaars staat voor o.a. verandering in moeilijke omstandigheden, kracht en moed bij tegenstand. Als je de kaars combineert met mirreolie dan voeg je eigenschappen toe zoals genezing en spirituele groei. Zo kun je oneindig blijven combineren!

Warme groet, Maartje

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur