Het is nu wo jun 20, 2018 11:41 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Ervaringen Mabon Meeting 2013
Geplaatst: ma okt 21, 2013 9:28 pm 
Site Admin

Nou dat is ook wat, heb 'k zelf nog niet eens gereageerd hier! Gelijk alweer zo druk geweest...

Het was weer heerlijk :) Ik vond 't ook echt ontzettend warm, vloeiend, soepel, liefdevol verlopen en ik had echt het gevoel dat we vanouds verbonden waren als groep, zowel de 'oudgedienden' (hah) als de 'nieuwelingen' (expres tussen aanhalingstekens want 't zijn zulke beperkte benamingen) liepen er rond alsof ze er thuis waren. En dat is precies wat we neer willen zetten!
Voor mezelf, ah lieve mensen ik voelde me zo relaxt! 't Was ook geen probleem om de volgende dag alweer te gaan werken en dat heb ik echt nog nooit gehad geloof ik :D Dusseh ja laten we 't nog wat vaker zo doen ;) en bedankt allemaal voor weer een geweldig weekend!

En als het goed is heeft nu iedereen die aanwezig was (en hier lid is op 't forum) toegang tot het fototopic. Als je er nog niet bij kunt, laat het me even weten, dan regelen we dat alsnog :)

Liefs!

Kyra

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur