Het is nu wo nov 14, 2018 1:45 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: re: Wil je lijnen, lijn dan mee!!!
Geplaatst: do jun 12, 2008 5:59 pm 

ook ik zou het super graag willen, maar het lukt me steeds niet!!

Geplaatst: vr jun 13, 2008 7:57 am 

En mocht je toch echt erge honger krijgen een appel is goed vult goed en zit weinig calorieen in (heb ik me laten vertellen)
En mocht je toch willen snoepen neem dan een rijstewafel ofzo. En als je net zoals ik gewoon dol ben op avond eten neem dan 2 glazen water voor het eten dat vult bedenk je ook dat je na 20 minuten van eten pas het gevoel krijgt dat je ''vol'' zit.

Greetz
Mummeltje:heksje:

Geplaatst: vr jun 13, 2008 10:04 am 

Haha, hoe lijn je dan Dragoness? :P,, lijkt me wel handig zo'n dieet!

Geplaatst: vr jun 13, 2008 1:58 pm 

Ohw, nou.. daar heb ik niks aan :p.. Want ik drink niet en eet altijd 's morgens,, haha

Geplaatst: zo jun 22, 2008 7:39 pm 

Ik doe totaal niets aan mijn lijn. Misschien helpt mijn dagelijkse wandeling van een kwatier naar de bus wel?

O ja. Ze zeggen dat een broekmaat 6 kilo is.

Geplaatst: ma jun 23, 2008 11:20 am 

Ik raad niemand om zichzelf te kwellen met een of ander dieet, waarvoor je jezelf ontzegt van lekkere dingen, en een of ander streng eetpatroon volgt, zoals dat word aangemoedigd in veel diëten zo ook bij die van Sonja Bakker. Ja je valt er heus wel mee af, maar bijna niemand houd het lang vol! En het gevolg is dat je alles weer aankomt en in de meeste gevallen zelfs meer dan voordat je met dat dieet begon. Ik kan hier uitgebreid over meepraten omdat ik dit vaak heb mogen ervaren en mensen om mij heen ook. Er is laatst nog een goed boek uitgekomen die uitlegt waarom diëten ook zo slecht zijn.

Als je wil afvallen, en een goede conditie wil hebben is er een redelijke makkelijke manier om dat te krijgen!

Het is gewoon een combinatie van veel bewegen en gezond eten, en dan kan je regelmatig wat lekkers nemen en toch afvallen!

Ik fiets zelf bijna dagelijks, en ik zwem 1 keer in de week heel veel baantjes! Bij het baantjes zwemmen doe ik er elke keer 10 meer bij, a.s donderdag ga ik er 130 zwemmen en de week daarna 140, enzovoort!

Ondertussen probeer ik zoveel mogelijk gezonde dingen te eten, en ben ik van bepaalde dingen afgestapt zoals cola, en heb ik dat vervangen met ijsthee.

En ik kan gewoon regelmatig wat snoepen, en toch val ik sterk af!

Zo ben ik in een tijd van een maand van 107 kilo naar 101 kilo gegaan!

Je moet sporten, gewoon aan je leven toevoegen. Want als je eenmaal op het gewicht ben gekomen dat je wou bereiken is het niet afgelopen maar dan begint het pas omdat het nu de zaak is het zo te houden. Ik kom zelf erg gemakkelijk aan dus ik blijf gewoon mijn hele leven regelmatig sporten en zoveel mogelijk gezond eten. Niet alleen hou je dit makkelijker vol dan een dieet maar je krijg er ook nog eens een goede conditie van, plus je kan toch nog regelmatig wat snoepen. En je kwelt jezelf niet zo.

Dit raad ik echt iedereen aan die wil afvallen!

Geplaatst: ma jun 23, 2008 12:05 pm 

Ik ben niet zo'n dieet type maar ik heb wel wat bakker boeken staan, waar ik niet veel mee doe trouwens. Hebben jullie dat nou ook dat je hormonale vreetbuien hebt? Op vaste tijden heb ik vreselijke schransbuien, dan heb ik de hele dag honger (maar dan is het wel handig omdat ik weet wanneer ongeveer ik die eetbuien heb, zodat ik mn huis niet vol met ongezonde dingen heb liggen).

Nu ik de kritieke leeftijd heb gepasseerd van de 30 merk ik wel dat het makkelijker is de kilootjes aan te kweken en moeilijker om ze weg te krijgen, ik was altijd net een garnaal, maar nu.. moet ik echt opletten met wat ik eet.

Ik moet ook nodig weer eens gaan zwemmen, ik heb jaren aan aquajogging gedaan. Sporten is bij mij echt een wondermiddel, en zeker met aquajoggen vliegt het er af bij mij, maar ik doe heel actief aquajoggen (hoog optrekken, ver uittrappen en met een hoge snelheid) en niet zoals velen watertrappelen voor gevorderden. Hierdoor krijg je ook een beter figuur omdat je zo je kritieke zones (bovenbeen-, bil- en buikspieren) ook volop traint, wat je bij het zwemmend aquajoggen dus niet/minder hebt. Als ze nu eens een geschikt tijdstip hadden om weer te gaan doen, was de investering in een wetbelt ook weer gerechtvaardigd, en ben ik ook weer blij.

Geplaatst: ma jun 23, 2008 7:54 pm 

---Origineel geplaatst door: Midna---
.... en een of ander streng eetpatroon volgt, zoals dat word aangemoedigd in veel diëten zo ook bij die van Sonja Bakker. Ja je valt er heus wel mee af, maar bijna niemand houd het lang vol!
....
Ondertussen probeer ik zoveel mogelijk gezonde dingen te eten, en ben ik van bepaalde dingen afgestapt zoals cola, en heb ik dat vervangen met ijsthee.

.....

heb er even 2 stukjes uitgeknipt waar ik op wil regeren.

Juist van Sonja Bakker werd ik ziek, ik heb het 6 dagen volgehouden ben 3 weken daarna ziek geweest, het begon met blaren in de mond, heel moe.. Dus SB is niet altijd gezond.

Ik wil niet als een wijsneus klinken maar Ijsthee is slechter als Cola, want in ijsthee zit meer suikers.

Zal eens in mijn boeken op gaan zoeken (lol als je nog eens wat bewaard) welke suikers voornamelijke in frisdranken zitten.
Dan ook de vervangers en dan de namen van de verpaking dan weet je gelijk of het wel of geen suiker is.

Lol nog zo dikmaker zonder dat je het weet
Sappen (moet je maar eens kijken op het pak hoeveel KJ er wel niet in zitten)

Geplaatst: di jun 24, 2008 9:24 am 

En nog iets , heel veel dingen worden gezoet met druivensuiker maar ook met appelsap, daarin zitten ook veel suikers.

Wat wij hier doen is de cola aanleggen met water ,dan heb je toch de smaak.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur