Hij wil grappig genoeg onder de sloef liggen, Dat ik bazig over hem ben, Dat ik tegen hem roep. Dat ik is eis wat ik wil, dat we dat doen enzo. Maar ik zit zo niet in elkaar, Ik heb zoiets van iedereen moet een bepaalde vrijheid in de relatie hebben. Zolang hij niet vreemd gaat ben ik blij, Zolang hij veilig en wel terug bij mij komt ben blij Hij is eerder degene die als er iets scheelt, Dat ik het uit zijn mond moet sleuren. Daar word ik gek van, En dat heb ik hem al verschillende keren gezegd. Ik ben als een blije baby geboren, en ik wil ook altijd mijn kalme zen status bewaren,
Ik ben vroeger vaak gepest geweest, gewoon omdat mensen het niet konden hebben dat ik altijd happy en zen was. Mijn klasgenootjes sloten mij op de duur zelfs uit om te zien hoe ik daarop zou reageren. (niet dat me dat iets kon schelen natuurlijk) Bij de examens is zelfs iemand tegen mij uitgeschoten omdat ik zo kalm bleef onder het feit dat we elk moment konden starten en zij zo gestressed was. Zo ook bij ons eindwerk ik was rustig bezig aan mijn werk, mijn klasgenootjes werkte op basis van schema's en dus megagestressed, iik heb rustig buiten frietjes gegeten en met een kameraad zitten genieten en praten. en dan waren ze kwaad op mij, ik was als voorlaatste klaar en dus niet als laatste. dat konden ze ook niet hebben, ik werk op gevoel niet op schema's dat is veel te stressy naar mijn gevoel.
we zouden meer op gevoel moeten werken dan op schema's.
_________________ wederopstand, strijd, ijzeren hand, zware tijd, hoop, licht, op de loop, liefde op het eerste zicht. de waarheid blijft verborgen, verborgen door de staat, waarom leven de armen in ieder land op straat, verdriet, een traan, een leven dat weer moet gaan.
|